پخش کننده کلمن آب پلاستیکی عمده

کلمن پلاستیکی بزرگ

 

کلمن وسیله ای بسیار پر کاربرد در فصل های گرم است. در بخش بعدی، نخست تنوع رنگی بسیار بالای کلمن آب پلاستیکی عمده را مطرح می‌ کنیم و پس از آن، مشخصات انواع کلمن های پلاستیکی را معرفی می نماییم. در ادامه، مواد اولیه‌ ای که برای این محصول مورد استفاده واقع می شود را از نظر می گذرانیم و در بخش پایانی، به بررسی خرید عمده این محصول می پردازیم.

پخش کننده کلمن آب پلاستیکی عمده

تنوع رنگی بسیار بالای کلمن آب

 کلمن آب پلاستیکی عمده

کلمن های پلاستیکی یکی از لوازم بسیار پر استفاده برای مسافرت های طولانی از قدیم الایام به شمار می رفته اند. در این مطلب، در خصوص پخش کننده کلمن آب پلاستیکی عمده، کلمن آب پلاستیکی اصل، کلمن آب شیک، کلمن پلاستیکی ایرانی و خرید عمده کلمن صحبت می کنیم.

کلمن های پلاستیکی از معدود محصول های پلاستیکی هستند که در رنگ های صرفاً شاد و روشن تولید و روانه بازار می شوند. به عبارت دیگر، این محصولات، کالا های تولیدی هر شرکت یا کارخانه‌ ای که باشند، همواره به رنگ‌ های نارنجی، سفید، آبی، قرمز، لیمویی، سبز و صورتی ساخته و به بازار عرضه می شوند.

در واقع، تا کنون کلمنی که به رنگ مشکی، قهوه ای، طوسی و یا سرمه ای تولید شده باشد دیده نشده است. به بیان دیگر، برای تولید و ساخت انواع کلمن های پلاستیکی اعم از دو قلو یا دو طبقه و یا یک قلو و یک طبقه صرفاً از رنگ هایی که به آن اشاره شد استفاده می گردد.

این کلمن ها علاوه بر برخورداری از رنگ های بسیار شاد و متنوع و روشن، مشخصات دیگری هم دارند که در بخش بعدی پیرامون آن به تفصیل صحبت می‌ کنیم. برخی از این کلمن ها دارای شیر دو قلو برخی دارای یک عدد شیر و برخی دیگر دارای شیر های پیچی و برخی دارای شیر های گیره ای می باشند.

از این رو می‌ توان گفت نوع کلمن های پلاستیکی آب علاوه بر رنگ در نوع طراحی این کلمن ها نیز می باشد. ضمن این که این شیرها گاه از حیث رنگ نیز با بدنه کلمن متفاوت بوده و گاهی کاملاً هم رنگ با این بدنه هستند.

کلمن آب پلاستیکی اصل چه مشخصاتی دارد؟

 کلمن آب پلاستیکی عمده

هر محصول پلاستیکی دارای ویژگی ها و مشخصاتی از حیث ابعاد، متریال به کار برده شده در تولید آن، قیمت، شرکت تولید کننده، رنگ بندی و کیفیت دارد که مخصوص به آن محصول می باشد. کلمن های آب پلاستیکی نیز از این امر مستثنی نمی باشند. این کالا ها محصول تولیدی هر شرکت یا کارخانه‌ ای که باشند، در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ تولید و به بازار عرضه می‌ شوند.

یکی دیگر از ویژگی‌ های کلمن های پلاستیکی این است که به شکل‌ های مختلف تک قلو، دو قلو، یک طبقه و دو طبقه ساخته و روانه بازار می‌ شوند. شیر خروجی این کلمن ها نیز هر یک با دیگری متفاوت بوده و برخی از آنها چرخشی و برخی دیگر از آنها اهرمی می باشد. حتی درب روی آنها که محل قرار گیری و ورود آب می باشد نیز با یکدیگر متفاوت است. البته اغلب این کالا های پلاستیکی دارای درب های چرخشی هستند که به همان درب های پیچی معروف می باشد.

یک مشخصه دیگر کلمن های پلاستیکی سبک وزن بودن آنها می باشد البته تا زمانی که آب و یخ داخل این کلمن ها آن شده باشد. برخی از آنها به غایت سبک وزن هستند و معمولاً این امر در مورد کلمن هایی که اسمال سایز یا در واقع سایز و ابعاد بسیار کوچک دارند و مناسب مسافرت های یک نفره می باشند صدق می‌کند. در واقع، این قبیل از کلمن ها حتی زمانی که مملو از آب و قطعه‌ های یخ شوند نیز به راحتی قابل حمل می باشند و سنگینی و فشار چندانی را به شخصی که آن را هم می‌کند وارد نمی کنند.

جنس بدنه این کلمن ها نیز بسیار حائز اهمیت می‌ باشد چرا که در میزان وزن و حجم آنها نقش بسزایی را ایفا می کند. معمولاً کلمن هایی که صرفاً از پلاستیک ساخته می‌ شوند سبک وزن ترین نوع کلمن می باشند. اما کلمن هایی که علاوه بر پلاستیک، دارای ترکیبات دیگری می باشند، کمی سنگین وزن بوده و حتی در صورتی که خالی باشند نیز در مقایسه با نوع پلاستیکی آن کمی سنگین تر به نظر می رسند.

لازم به ذکر است کلمن هایی که در بازار وجود دارد علاوه بر آن که از حیث ابعاد، رنگ بندی و سایر مواردی که پیش تر به آن اشاره شد با یکدیگر متفاوت می باشند، همچنین از حیث تعداد شیر آلات برای خروج آب نیز تفاوت دارند. برخی از آنها دارای یک عدد شیر و برخی دارای دو شیر بر روی بدنه کلمن هستند. موادی که در تولید این کلمن ها مورد استفاده واقع می شود نیز اغلب از نوع مواد مخصوص برای تماس با محصولات غذایی و البته از نوع کاملا بهداشتی بوده و دارای عایق بندی مناسب به منظور خنک نگه داشتن آب در قسمت های بدنه و درب می باشند.

در بخش بعدی این مطلب، به مواد اولیه ای که برای تولید کلمن های پلاستیکی مورد استفاده واقع می شود اشاره می کنیم و شیوه تولید این محصولات را به تفصیل مطرح می نماییم.

مواد اولیه مرغوب کلمن آب پلاستیکی

مواد اولیه مرغوب کلمن آب پلاستیکی موادی که برای تهیه کلمن های پلاستیکی آب مورد استفاده قرار می گیرد علاوه بر آن که کاملاً بهداشتی بوده و مورد تایید سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت می باشد، همچنین مخصوص تماس با مواد نوشیدنی و خوراکی ساخته شده است. افزون بر این، بدنه کلمن ها از چند لایه که این لایه ها نیز برای آن که به خنک نگه داشتن طولانی مدت آب و دیگر محصولات غذایی و خوراکی که در کلمن قرار می گیرد کمک کند ساخته می شود.

عایق های موجود در بدنه و درب کلمن های پلاستیکی نیز از جنس فیبر پلی یورتان با درجه کیفی بالا بوده و هرگز طعم آب را تغییر ننی دهند. ضمن این که آب درون محفظه کلمن را تا مدت مدیدی خنک و تازه نگه می دارند. این ویژگی کلمن های پلاستیکی مرغوب و با کیفیت باعث می شود تا در مسافرت و در فصل تابستان که نیاز بدن به آب خنک زیاد بوده و ارجحیت با آن دسته از ظروفی می باشد که همواره آب را خنک نگه می دارند، از این محصولات به کرات استفاده شود.

خرید عمده کلمن آب پلاستیکی عمده

خرید عمده کلمن آب پلاستیکی عمده آن دسته از فروشگاه‌ ها و مراکزی که محصولات پلاستیکی و علی الخصوص کالاهای پلاستیکی مسافرتی را با ابعاد، رنگ بندی ها، متریال ها، قیمت‌ ها و درجه های کیفی متفاوت به شیوه عمده به فروش می‌ رسانند، بهترین مراکز برای خرید عمده کلمن آب پلاستیکی و سایر محصولات پلاسکو و پلاستیکی مسافرتی و مناسب آشپزخانه به شمار می روند. این فروشگاه ها اغلب به شیوه حضوری فعالیت می کنند، اما در مواردی هم رویت شده که به شیوه اینترنتی از طریق پایگاه های اینترنتی معتبر خود برای توزیع و عرضه محصولات کلمن فعالیت دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *