مرجع فروش گلدان پلاستیکی مشکی

گلدان پلاستیکی مشکی ارزان

مجموعه ما، مرجع فروش گلدان پلاستیکی مشکی به صورت عمده و با کیفیتی استثنایی و قیمت ارزان تولیدی می باشد. امروزه گلدان پلاستیکی بزرگ ، به دلیل مرغوبیت جنس پلاستیک به کار گرفته شده در تولید و با دوام بودن آن، محبوبیت زیادی در بیان مشتریان علاقمند به حوزه گل و گیاه به دست آورده است. شما میتوانید برای خرید گلدان پلاستیکی مقاوم، از طریق سایت ما داشته باشید.

مرجع فروش گلدان پلاستیکی مشکی

مشخصات گلدان پلاستیکی اصل چیست؟

مشخصات گلدان پلاستیکی اصل چیست؟ گلدان های پلاستیکی، بر خلاف ظروف که برای تزئین گلدان‌های غیرقابل توصیف استفاده می‌شوند، دارای سوراخ‌های زهکشی در پایین هستند. سوراخ های زهکشی به گونه ای طراحی شده اند که آب را تخلیه کنند تا آب راکد نشود و این امر منجر به پوسیدگی ریشه و ایجاد بوی نامطبوع نمی شود.

گاهی اوقات از سوراخ های زهکشی برای آبیاری کف استفاده می شود، زمانی که گیاه رطوبت را از ریشه ها از پالت یا گلدان هایی که در آن نصب شده است جذب می کند. امروزه به دلیل اقتصاد و نژاد، به مرور زمان گلدان ها کاربرد خود را از دست داده اند و بیشتر به عنوان گلدان مورد استفاده قرار می گیرند. یعنی آنها هدف زیبایی شناختی خود را حفظ کردند، اما یک هدف کاربردی به آن اضافه شد، ظرفی که در آن گیاه رشد می کند و رشد می کند.

اکنون فن آوری ها اجازه می دهد تا از پلاستیک نه تنها به عنوان ماده مستقیم برای گلدان پلاستیکی اصل، بلکه برای ایجاد گلدان از آنها استفاده شود. به لطف پیشرفت های فنی و کار طراحان، گلدان های پلاستیکی از ظروف معمولی و غیرقابل توصیف به آثار هنری واقعی تبدیل شده اند. با توجه به پلاستیکی بودن مواد، این گونه کاشت ها دارای تنوع فراوانی از اشکال، اندازه ها و رنگ ها هستند.

مزیت گلدان پلاستیکی سبک بودن آن است. هنگام رشد گیاهان بزرگ مانند Ficus، Dracaena، Strelitzia که روی زمین قرار می گیرند، بسیاری از مردم، گلدان های پلاستیکی را انتخاب می کنند که در صورت لزوم به راحتی قابل جابجایی باشد. وشما نمی توانید بدون گلدان های سبک وزن، گلدان ها، که می توانند به هر اندازه ای داده شوند یا برای هر ماده ای تزئین شوند باغبانی عموی زد انجام دهید.

یکی دیگر از مزایای پلاستیک این است که می توان آن را به هر شکلی، از گلدان های بلند گرفته تا نعلبکی تخت، درآورد. در حال حاضر گلدان هایی با سیستم آبیاری خودکار رایج شده اند . در هسته آن، یک گلدان و گلدان ها در آن گنجانده شده است. یک گلدان با نشانگر پر بودن آب داخل گلدان ها قرار می گیرد که دارای سوراخ مخصوص برای آبیاری است.

چنین گلدان‌هایی فرصتی را برای انجام گل‌کاری گل‌ها را فراهم می‌کنند، زیرا می‌توانند آبیاری را تنها به چند بار در سال کاهش دهند. گلدان های دارویی نیز وجود دارد . ویژگی چنین گلدانی این است که در ته گلدان مقعر به سمت داخل، علاوه بر سوراخ هایی برای تخلیه آب، سوراخ هایی برای گردش هوا ایجاد می شود. ریشه های گیاه تنفس می کنند و چنین گلدانی نیازی به لایه زهکشی اضافی ندارد.

گلدان پلاستیکی مقاوم در برابر نور خورشید

 گلدان پلاستیکی مشکی

گلدان های پلاستیکی بسیار مفید هستند و از نشت آب هنگام آبیاری جلوگیری می کنند. غنای شکل ها، اندازه ها و رنگ ها به شما این امکان را می دهد که گلدانی را برای هر فضای داخلی انتخاب کنید و ارزان بودن متریال آن را در اختیار تعداد بیشتری از خریداران قرار می دهد.فن آوری مدرن به گلدان های پلاستیکی اجازه می دهد تا به عنوان یه ساطع کننده نور اضافی استفاده شوند یا در تاریکی به خوبی بدرخشند.

آیا می خواهید گل خود را در یک گلدان مرمری بکارید، اما از سختی جابجایی چنین وزنی یا هزینه مالی جلوگیری کنید؟ به گلدان های پلاستیکی توجه کنید. به دلیل جنس پلاستیک مرغوب به کار گرفته شده در تولید آنها این گلدان ها مقاومت خوبی در مقابل اشعه های ماورای بنفش ساطع شده از خورشید از خود بروز می دهند.

راهنمای انتخاب بهترین گلدان پلاستیکی

 گلدان پلاستیکی مشکی

در نگاه اول به نظر می رسد که کار انتخاب گلدان به هیچ وجه سخت نیست، اما پس از دیدن تعداد گزینه های موجود در فروشگاه ها، به راحتی می توانید گیج شوید و ظرفی را خریداری کنید که چندان مناسب گیاه شما نیست.

هنگام انتخاب ظروف گلدار مانند گلدان ، اول از همه باید به یاد داشته باشید که گلدان گل خانه یک گیاه است. به همین دلیل است که یک گلدان گل باید زیبایی و فایده را با هم ترکیب کند. ابعاد گلدان ، یعنی ارتفاع و قطر ظروف ، یکی از معیارهای اصلی در انتخاب گلدان است. و هر چه گیاه بزرگتر باشد، به ظرفیت بیشتری نیاز دارد. برای کاشت گیاهان جوان، بایستی کاسه های کوچک خریداری کنید.

اگر قرار است جوانه به طور مکرر در آینده پیوند شود، می توانید از لیوان های پلاستیکی استفاده کنید. هنگام کاشت گل های بالغ گلدان هایی را بزرگتر از ظرف قبلی انتخاب کنید، و در ذهن خود ۲-۳ سانتی متر به اندازه گلدان قدیمی در شعاع و زیر اضافه کنید. ظرف جدید باید کاملاً متناسب با سیستم ریشه گیاه، زهکشی با ارتفاع حدود ۲ سانتی متر و مقدار بستر مورد نیاز باشد

. فرمول جهانی برای انتخاب گلدان پلاستیکی این را می گوید که ارتفاع ظرف باید یک سوم یا یک چهارم ارتفاع کل گیاه باشد. است

سیستم ریشه هر گیاه خاص فردی است -بعضی‌‌ از گیاهان، ریشه های بلندی هستند که به عمق خاک می روند (کاکتوس ها ، نخل ها ، انواع مرکبات) و ریشه های فیبری واقع در سطح زمین (شمعدانی ، بگونیا ، گل داودی). برای اینکه گیاه به طور طبیعی رشد کند، لازم است ظروف را مطابق با شکل ریشه انتخاب کنید.

برای گیاهان با ریشه های بلند گلدان های بلند و باریک و برای گیاهان با ریشه فیبری وگسترده و کم عمق ،اگر توانایی انتخاب توانید گلدان پلاستیکی آیده آل را ندارید، گزینه عمومی را انتخاب کنید که گلدان های استانداردی می باشند (ارتفاع و قطر حلقه بالایی یکسان است) برای اکثر گیاهان مناسب است.

فروشنده بزرگ گلدان پلاستیکی مشکی

 گلدان پلاستیکی مشکی

مجموعه ما فروشنده گلدان پلاستیکی مشکی به صورت عمده و با دسترسی عالی اینترنتی برای مشتریان می باشد که به واسطه عرضه با کیفیت توانسته بازخورد بسیار خوبی از سمت مشتریان داخلی و خارجی بگیرد. این مجموعه در نظر دارد که صادرات این گلدان ها را با اقصی نقاط جهان بخصوص کشورهای همسایه و کشورهای عربی، در دستور کار خود قرار بدهد. از این رو تجار حوزه محصولات پلاستیکی از جمله گلدانهای پلاستیکی می‌توانند روی خدمات مجموعه ما حساب ویژه ای باز کنند و صادرات پر سودی را برای مجموعه‌های خود رقم بزنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *