مرجع فروش میز پلاستیکی بلند

میز پلاستیکی مستطیل

میز پلاستیکی بلند یکی از انواع میزها هستند که به دلیل قیمت ارزان و طراحی زیبا در فضاهای مختلف مانند منازل، ادارات و مراکز تفریحی و رفاهی قابل استفاده هستند. انواع میز بلند تولید شده از متریال پلاستیک دارای ابعاد و مدل‌های گوناگونی هستند و می‌توان بسته به دکوراسیون داخلی فضا، از انواع میز استفاده کرد. مرجع فروش اینترنتی میز پلاستیکی بلند، این محصول را با قیمت باورنکردنی و کیفیت ممتاز ارائه می‌کند.

میز پلاستیکی بلند

انواع میز پلاستیکی بلند

انواع میز پلاستیکی بلند

انواع میز پلاستیکی بلند بسته با فاکتور هایی مانند ابعاد میز، رنگ و طرح میز، کیفیت طراحی پایه و میزان استحکام میز با یکدیگر متفاوت هستند و ضروری است این فاکتورها در زمان خرید انواع میز مورد توجه قرار بگیرد.

از آنجا که میزهای پلاستیکی دارای تنوع رنگ و ابعاد هستند کاربردهای متفاوتی دارند. می ‌توان انواع میز پلاستیکی بلند را در رستوران‌ ها، کافی‌ شاپ ها، مدارس و مهد کودک، ادارات و مراکز رفاهی مانند هتل استفاده کرد.

میزهای پلاستیکی قابل شست و شو هستند و این یکی از مزیت‌ های مهم این نوع از میز است که با شست و شوی مکرر دچار آسیب و خرابی نمی‌شوند. تنوع میزهای پلاستیکی این امکان را فراهم می ‌کند که در فضا هایی هر چند کوچک نیز یک میز بلند پلاستیکی و زیبا را برای استفاده روزمره، قرار داد.

میزهای پلاستیک در اشکالی مانند میز گرد، میز مستطیلی و میز مربع طراحی و تولید می ‌شوند. برخی از انواع میزهای پلاستیکی بلند تاشو هستند و در صورت عدم نیاز، می‌ توان میز را براحتی جمع کرد.

مهمترین مزایای انواع میز پلاستیکی مقرون به صرفه تر بودن نسبت به مدل‌ ها دیگر، استحکام و دوام بالا، ضد آب بودن، هزینه‌ های پایین نگهداری، وزن سبک و قابلیت حمل و نقل آسان است. این موارد باعث شده است که میزهای پلاستیکی به عنوان بهترین انواع میز شناخته شوند و دارای محبوبیت ویژه ای باشند.

استعلام قیمت میز پلاستیکی بلند

میز پلاستیکی بلند

قیمت میز پلاستیکی متاثر از عوامل زیر است:

  • برند تولید کننده محصول: برند های مختلف و معتبری مانند برند ناصر پلاستیک، صبا پلاستیک و طلوع پلاستیک تولید کننده میز پلاستیکی هستند و بسته به برند تولید کننده قیمت میز متغیر است.
  • ابعاد میز: سایز و ابعاد میز در قیمت آن مؤثر است. میز پلاستیکی در ابعاد مختلف مانند چهار نفره و شش نفره تولید می ‌شوند.
  • طرح و رنگ میز: میزهای پلاستیکی دارای طرح و رنگ مختلفی هستند و این دو عامل نیز در قیمت میز مؤثر هستند.

علاوه بر این موارد نوسانات قیمت در بازار داخلی و نوع خرید به صورت عمده و جزئی در قیمت این محصولات مهم هستند. برای استعلام قیمت انواع میز پلاستیکی و بلند، مرکز عرضه و فروش اینترنتی از جمله بهترین و معتبرترین مراجع هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *