مرجع خرید گلدان پلاستیکی آویز بلند گلباران


گلدان پلاستیکی آویز یک ایده جدید برای نگه داشتن گل است. این مدل از گلدان ها که جایگزین گلدان های سفالی شده است در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند. گلدان های سفالی بدلیل وزن بالایی که دارند قابل آویزان کردن نیستند برای همین از گلدان های پلاستیکی استفاده می کنند. 

مرجع خرید گلدان پلاستیکی آویز بلند گلباران

نیاز کمتر گیاه به آب با گلدان پلاستیکی

نیاز کمتر گیاه به آب با گلدان پلاستیکی گلدان های سفالی بدلیل آنکه از جنس سفال هستند و بدنه شان آب را جذب می کنند برای همین مصرف آب شان بیشتر است. در گلدان های پلاستیکی چون آب در گلدان می ماند برای همین ریشه ها و گیاه خیلی به آب نیاز ندارد اما گلدان سفالی از بدنه شان آب را پس می دهند. 

اگر زهکشی گلدان پلاستیکی، زهکشی خوب و مناسبی باشد گیاه در گلدان پلاستیکی آب کمتری مصرف می کند.

وقتی زهکشی درست و اصولی باشد آب در گلدان تنظیم شده و گیاه به آب کمتری نیاز دارد. در گلدان های سفالی به دلیل آنکه سوراخ کف گلدان بزرگ و گشاد است برای همین آب زیاد مصرف می کند و مرتب باید گیاه را آب داد.

چون آب گیاه بوسیله ی بدنه سفالی گلدان که آب را مکش می کند جذب می شود برای همین گیاه زود خشک می‌شود و برای همین باید گیاه را مرتب آب داد و همین سبب می شود که مصرف آب گیاه بالا برود. هنگام خرید گلدان پلاستیکی معمولاً گلدان ها زهکشی نشده و در کفش سوراخ ندارد برای همین شما باید خودتان وقتی گلدان را خریدید آن گلدان را به کشی کرده و در کفش چند سوراخ ریز بزنید تا آب ها از ایران بیرون برود به آب در گلدان ماند. 

نمایندگی فروش گلدان پلاستیکی آویز بلند بازیافتی

نمایندگی فروش گلدان پلاستیکی آویز بلند بازیافتی میزان فروش گلدان پلاستیکی کیفیت گلدان ها بستگی دارد. هرچه کیفیت گلدان پلاستیکی بالاتر و بهتر باشد میزان فروش آن گلدان هم بیشتر می‌شود. اگر نمایندگی بتواند گلدان های پلاستیکی از مواد بازیافتی تولید کند، می‌تواند گلدان هایش را با قیمتی مناسب و ارزان بفروشد و اگر بتواند با یک شرکت بازیافتی قرارداد ببندد و مواد بازیافتی که برای تولید گلدان پلاستیکی لازم دارد را از آن به صورت عمده خریداری کند، می‌تواند بهترین گلدان ها با بالاترین کیفیت و با قیمتی مناسب به بازار عرضه کند. 

نمایندگی فروش گلدان پلاستیکی هر چه بتواند گلدان هایش را به صورت عمده و تعداد بالا به فروش  نتیجه می شود که قیمت گلدانهای آن تولیدی در بازار ارزان تر از سایر گلدان ها میشود. البته یک نمایندگی باید گلدان هایی با اندازه های مختلف یعنی هم بلند و هم کوچک تولید کند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *