لیست قیمت صندلی پلاستیکی حیاطی مدل نت

صندلی پلاستیکی حیاطی

قیمت صندلی پلاستیکی حیاطی با مدل نت تولید کارخانه صبا پلاستیک در بازار متفاوت است چرا که این محصول با مدل های مختلف دسته دار و بدون دسته تولید و عرضه می شود. تفاوت قیمتی که در لیست قیمت صندلی پلاستیکی حیاطی مدل نت به چشم می خورد با مدل و سایز صندلی مورد نظر ارتباط مستقیم دارد.

به عنوان مثال یکی از مهم ترین آیتم های موثر بر قیمت دسته دار یا بدون دسته بودن صندلی است. صندلی هایی که به صورت دسته دار تولید می شوند به طبع سایز بزرگتری داشته و حتی اندازه نشیمنگاه آن بزرگتر از صندلی پلاستیکی بدون دسته است. همین عامل باعث می شود قیمت صندلی پلاستیکی دسته دار بالاتر باشد.

صندلی پلاستیکی حیاطی

اما در میان انواع مدل های مختلف صندلی پلاستیکی، در سال های اخیر بیشترین میزان فروش مربوط به صندلی های پایه فلزی بوده چرا که تحمل وزن بالاتری دارند. همین موضوع باعث شده کارخانه صبا پلاستیک این مدل صندلی را با طراحی جدید و شیک و با نام نت به بازار عرضه کند.

صندلی پلاستیکی حیاطی نت با طراحی زیبای خود توانسته پاسخگوی هر سلیقه ای باشد. جدا از طراحی زیبا، رنگبندی جذاب آن نیز میزان محبوبیت این صندلی را دو چندان کرده است.

صندلی پلاستیکی حیاطی

صندلی پلاستیکی حیاطی نت

صندلی پلاستیکی مدل نت از جمله صندلی های پلاستیکی موجود در بازار است که به عنوان صندلی پلاستیکی حیاطی، صندلی پلاستیکی تراس و حتی برای محیط هایی همچون فود کورت ها فروش بالایی دارد. این صندلی با پایه های فلزی در دو مدل دسته دار و بدون دسته تولید می شود تا با توجه به سلیقه و کاربرد مورد نیاز، مشتری بتواند نمونه مناسب را انتخاب کند.

صندلی پلاستیکی حیاطی مدل نت توسط کارخانه صبا پلاستیک در سه مدل تولید می شود که عبارتند از:

  1. صندلی مبلی پایه فلزی نت
  2. صندلی دسته دار پایه فلزی نت
  3. صندلی بدون دسته پایه فلزی نت

صندلی پلاستیکی حیاطی

 ویژگی های صندلی پلاستیکی حیاطی نت

در این قسمت ویژگی های صندلی پلاستیکی حیاطی مدل نت را بررسی می کنیم.

ابتدا در مورد کیفیت مواد اولیه این صندلی صحبت می کنیم که از بهترین کیفیت ممکن برخوردار هستند تا طول عمر بالایی داشته باشند.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]هیراد پلاست تنها مرکز عرضه مستقیم میز و صندلی پلاستیکی به قیمت کارخانه با امکان خرید حضوری و غیرحضوری[/highlight-red]

مورد بعدی به رنگ بندی شیک این محصول مربوط می شود تا هر مشتری بتواند با توجه به سلیقه خود بهترین نمونه را انتخاب کند.

از دیگر موارد وزن ایده آل این صندلی است که به راحتی قابلیت حمل و جا به جایی داشته باشد.

صندلی پلاستیکی حیاطی

خرید صندلی پلاستیکی مدل نت

برخی از افراد برای ایجاد تنوع در فضای باز ساختمان خود از میز و صندلی های پلاستیکی سبک استفاده می کنند که علاوه بر مدل زیبا و جنس مرغوب، قیمت مناسبی هم داشته باشد. بهترین گزینه برای این افراد خرید مستقیم از کارخانه یا نمایندگی های پخش آنهاست. این نمایندگی ها برای فروش بیشتر قیمت صندلی پلاستیکی را طبق لیست قیمت کارخانه عرضه می نمایند.

خرید صندلی پلاستیکی از نمایندگی کارخانه از این مزیت نیز برخوردار است که بتوانید به رنگ های مختلف این محصول دسترسی داشته باشد.

کارخانه صبا پلاستیک برای تولید محصولات خود از دستگاه های صنعتی به روز استفاده می کند که در نتجه آن کیفیت محصول افزایش یافته و از طول عمر بالاتری هم برخوردار است.

صندلی پلاستیکی حیاطی

فروش آنلاین صندلی پلاستیکی حیاطی

یکی از راه های خرید صندلی پلاستیکی حیاطی با ارزان ترین قیمت ممکن، خرید از نمایندگی های فروش اینترنتی کارخانه ها است. این نمایندگی ها باعث حذف واسطه ها و در نتیجه خرید با قیمت پایین تر می شوند. همین امر هم باعث به صرفه تر شدن قیمت خرید محصول می شوند.

لذا از طریق خرید از یک سایت معتبر که به صورت تخصصی در زمینه فروش میز و صندلی پلاستیکی فعالیت دارد و با کارخانه ها در ارتباط مستقیم است، می تواند بهترین راه برای خرید با قیمت مناسب به حساب آید.

صندلی پلاستیکی حیاطی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *