قیمت فروش گلدان پلاستیکی مستطیلی گلپونه


گلدان پلاستیکی مستطیلی یکی از انواع گلدان های موجود در بازار هستند که خصوصیات خاصی دارند. یکی از خوبی هایی که گلدان پلاستیکی ها دارند حمل و نقل راحت و بدون شکستگی و وزن سبک و قیمت ارزان و مناسب طرح ها و ابعاد مختلف می‌توان نام برد.

قیمت فروش گلدان پلاستیکی مستطیلی گلپونه

گلدان پلاستیکی بهتر است یا سفالی ؟

گلدان پلاستیکی بهتر است یا سفالی ؟  گلدان پلاستیکی مستطیلی به گلدان باغچه ای و بیضی هم معروف هستند که این نوع گلدان بیشتر در تراس آپارتمان ها مناسب است و بخاطر ارتفاع کم و طول و عرض بلند مثل باغچه ای کوچک به شمار می آید.

دقیقا نمی توان گفت کدام نوع گلدان بهتر است چون با توجه به نوع استفاده و مکان های مختلف نوع گلدان مناسب هم تفاوت دارد. گلدان های سفالی برای گل هایی که ریشه حساس دارند مناسب هستند و گلدان پلاستیکی مستطیلی بیشتر مناسب برای کاشت گل‌ های فصلی هستند.

گلدان سفالی در چند نوع مختلف تولید می‌ شود که گلدان سفالی که در چرخ سفال گری با استفاده از گل رس درست می‌ شود که یکی از قدیمی ترین انواع گلدان به شمار می‌ رود. 

از انواع دیگر گلدان سفالی گلدان قالبی هستند که از گل رس و قالب گچی ساخته می‌ شود و نوع مرغوب گلدان سفالی نوع سرامیکی می‌ توان نام برد که از چند نوع خاک مرغوب ساخته می‌ شود و لعاب روی آن باعث کیفیت بالای این نوع گلدان می‌ شود که علاوه بر مشتریان ایرانی صادرات زیادی به کشور های همسایه از جمله کشور عراق بازار خوبی را توانسته به دست بیاورد.

بزرگ‌ ترین تولیدی های گلدان در استان همدان و بخصوص شهر لالجین وجود دارد که علاوه بر کار آفرینی ارز آوری خوبی هم از تولید گلدان نصیب کشورمان می‌ شود.

تولیدی بزرگ گلدان را می‌ توان در شهرک صنعتی لالجین یافت که علاوه بر مدل های متنوع هر سایز از گلدان را که مشتریان با هر سلیقه و هر نوع علاقه بخواهند می‌ توانند پیدا نمایند علاوه بر این شهر می توان گفت شهرضا در استان اصفهان هم  یکی از شهر های تولید گلدان به شمار می‌ رود.

شهرستان محلات در استان مرکزی یکی از بزرگ ترین مصرف کنندگان انواع گلدان است بخاطر گل خانه های بسیار در شهر محلات نیاز بسیاری برای همه نوع گلدان وجود دارد چون در شهر محلات تولید فراوانی گل و صادرات گل است. 

تولیدی بزرگ گلدان پلاستیکی مستطیلی گلپونه

تولیدی بزرگ گلدان پلاستیکی مستطیلی گلپونه تولید و عرضه گلدان پلاستیکی نیز با وجود گلدان سفالی در حال رقابت و عرضه در ابعاد مختلف و طرح های فراوان در حال انجام می باشد. یکی از مشکلات این نوع گلدان این است که سازگاری با ریشه همه گل ها ندارد و متاسفانه باعث خراب شدن گل می شود که این مشکل را هم تا جای امکان می‌توان با اصول آبیاری و خاک مناسب حل نمود.

گلدان پلاستیکی مستطیلی بزرگ بخاطر سبک بودن وزن و قیمت بسیار مناسب رقیب بسیار قوی برای گلدان سفالی به شمار می‌ رود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *