قیمت فروش گلدان پلاستیکی ارزان


قیمت فروش گلدان پلاستیکی بر اساس عوامل زیادی تعیین می شود و نمی توان یک قیمت واحد برای آن ارائه نمود، عوامل موثر در تعیین قیمت عبارتند از :

گلدان پلاستیکی پایه دار باشد یا بدون پایه

ضخامت گلدان پلاستیکی کم باشد یا زیاد

گلدان پلاستیکی رنگی باشد یا خام و بدون رنگ

اندازه گلدان بزرگ باشد یا کوچک

گلدان به صورت عمده یا تکی خریداری شود

محل تحویل سفارشات نزدیک باشد یا دور

و…

خریداران گرامی می توانند برای تهیه انواع گلدان پلاستیکی ارزان با ویژگی های مد نظرشان به سایت ما مراجعه نمایند و خریدی اطمینان بخش داشته باشند.

قیمت فروش گلدان پلاستیکی ارزان

قابلیت جابجایی آسان گلدان پلاستیکی

قابلیت جابجایی آسان گلدان پلاستیکی گلدان پلاستیکی به دلیل متریال سبکی که در ساخت آن به کار رفته، وزن سبکی دارد و به دلیل همین وزن سبک، به آسانی جابجا می شود و بانوان خانه داری که به نگهداری گل های زیبا در گلدان های پلاستیکی کوچک علاقمند هستند، می توانند بدون نیاز به کمک فردی دیگر به راحتی خود اقدام به جابجایی گلدان نمایند. یکی دیگر از مزیت های سبک بودن گلدان پلاستیکی در این است که هنگام جابجایی حتی اگر از دستتان بیفتد، احتمال شکستن آن نسبت به گلدان های سفالی خیلی کمتر است.

اگر گل شما کوچک است، ترجیحا از گلدان های پلاستیکی سایز کوچک و متوسط استفاده نمایید تا به سهولت بتوانید آن را جا به جا کنید، البته گلدان های پلاستیکی بزرگتر هم نسبت به سایر گلدان های هم شکل خود، وزن بسیار کمتری داشته و خیلی سبک تر هستند و جا به جایی آن ها آسان تر می باشد.گلدان های پلاستیکی علاوه بر سبک بودن نسبت به گلدان های دیگر به دلیل ارزانتر بودن، برای افراد مبتدی در امر تولید گل و گیاهان زینتی، بسیار مقرون به صرفه هستند.

میزان ضخامت گلدان پلاستیکی چقدر است؟

میزان ضخامت گلدان پلاستیکی چقدر است؟ ضخامت گلدان های پلاستیکی حدود چند میلیون متر است که این مقدار ممکن در گلدان های مختلف کمی تغییر کند، این ضخامت بسیار کمتر از ضخامت گلدان های سفالی است و این ضخامت کم سبب سبکی این گلدان ها شده و احتمال شکستن و لب پر شدن آن ها را نسبت به گلدان های سفالی کاهش داده است.

گلدان های پلاستیکی با وجود ضخامت کم خود، به دلیل جنس متریال خود، برعکس گلدان های سفالی، آب راجب خود نمی کنند و رطوبت خاک بیشتر حفط می شود و برای کسانی که معمولا امر آبیاری گلدان های خود را فراموش کرده و دیر به دیر این کار را انجام می دهند، بسیار مناسب هستند.

در انتخاب ضخامت گلدان های پلاستیکی دقت نمایید که گلدان هایی که ضخامت بسیار کمی دارند، معمولا از مواد نامرغوب تولید شده اند و فقط مدت کوتاهی می توانید از آن ها استفاده نمایید، پس گلدان هایی را انتخاب کنید که ضخامت و مقاومت کافی را برای استفاده طولانی مدت تر، داشته باشند تا در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

تنوع رنگی بالای گلدان پلاستیکی

تنوع رنگی بالای گلدان پلاستیکی گلدان پلاستیکی ویژگی های مختلفی دارد از جمله این ویژگی ها می توان به تنوع رنگی بالای این محصول اشاره نمود که در اکثر رنگ ها ارائه می گردد و خریدار گرامی متناسب با هارمونی رنگ دکوراسیون خود، می تواند اقدام به خرید این محصول نماید.

تنوع رنگ گلدان پلاستیکی فقط یکی از طرح های آن را شامل نمی شود، گلدان پلاستیکی در نقوش مختلف و در نوع پایه دار و بدون پایه و در شکل های مکعبی و استوانه ای و… عرضه می گردد که برای هر کدام از این مدل ها، رنگ های مختلفی وجود دارد و مشتری در هنگام خرید، گزینه های بسیار متنوعی برای انتخاب دارد که متناسب با سلیقه خود می تواند اقدام به خرید نماید.

بسیاری از گلدان های پلاستیکی سینی زیرین نیز دارند تا آب اضافی آن ها به زمین نریزد که این سینی ها نیز هم رنگ با خود گلدان هستند و همانند خود گلدان، این سینی ها نیز تنوع رنگی بالایی دارند. خریدار گرامی می تواند با خرید رنگ های شادی مانند زرد و سبز و صورتی، زیبایی گل های خود را چندین برابر کند و منظره ای زیباتر ایجاد نماید که هر بیننده ای را به وجد آورد.

برای حفظ بیشتر رنگ زیبای گلدان هایتان و دوام این رنگ های زیبا، آن ها را ترجیحا به مدت طولانی زیر نور مستقیم آفتاب قرار ندهید تا هم مدت بیشتری قابلیت استفاده داشته باشند و هم رنگشان کدر و خراب نشود.در امر خرید گلدان های پلاستیکی دقت نمایید که رنگ آن با مواد اولیه خود پلاستیک ترکیب شده باشد تا ماندگاری بیشتری داشته باشد زیرا بسیاری افراد گلدان خام را رنگ آمیزی کرده و عرضه می نمایند که رنگ آن ها فقط مدت کوتاهی پایدار است و پس از مدت کوتاهی دوباره به رنگ خام اولیه بر می گردد.

پخش کننده گلدان پلاستیکی ارزان

پخش کننده گلدان پلاستیکی ارزان تعداد زیادی پخش کننده گلدان پلاستیکی وجود دارد ولی فقط تعداد محدودی از آن ها محصولاتی با کیفیت بالا تولید می کنند پس در امر خرید باید ابتدا از کیفیت گلدان اطلاع کامل حاصل نمایید تا خریدی رضایت بخش داشته باشید.

بسیاری از پخش کننده های گلدان پلاستیکی قیمت ارزانتری را برای محصولات خود تعیین کرده اند که متاسفانه بسیاری از خریداران قول ابن قیمت ارزان را می خورند و محصولی بی کیفیت را با قیمت ارزانتر خریداری می نمایند پس در امر خرید بررسی کیفیت گلدان پلاستیکی را در اولویت قرار دهید.منظور از کیفیت گلدان، ضخامت آن و مواد به کار رفته در پروسه تولید آن می باشد که در صورت ضخامت کم یا مواد اولیه نامرغوب، گلدان مدت کمی دوام می آورد و پسر از مدت کمی ترک برمی دارد و غیر قابل استفاده می شود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های ارتباطی، به منظور سهولت در امر خرید، می توان از سایت ها فروش و فروشگاه های آنلاین برای خرید این محصول استفاده نمود و مزیت این نوع خرید در آن است که خریدار گرامی می تواند قیمت سایت های مختلف را مقایسه کند و با بررسی نظر خریداران قبلی آن محصول در مورد کیفیت آن، اقدام به خرید نمایند.

ما در حوزه تولید انواع گلدان پلاستیکی ، میز و صندلی پلاستیکی، تخت استخر پلاستیکی و کلمن پلاستیکی فعالیت داریم و به دلیل کیفیت بالا و تنوع طرح ها و رنگ های مختلف محصولاتشان، افتخار همکاری با برندهای مختلفی از جمله برند ناصر پلاستیک، صبا پلاستیک، گلسرخ و طلوع پلاستیک را داریم و در تولید محصولات خود همواره کیفیت برایمان در اولویت بوده و هیچگاه کیفیت را قربانی کمیت نکرده ایم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *