قیمت روز گلدان پلاستیکی نرده ای گلباران


گلدان پلاستیکی نرده ای می باشد و جایگزین گلدان های سفالی بر روی طاقچه ها شده است مشتری های خیلی زیادی پیدا کرده است. گلدان پلاستیکی را با نام‌های دیگری مثل گلدان دوقلو، گلدان  نرده تراس گلدان خورجینی

قیمت روز گلدان پلاستیکی نرده ای گلباران

مقاومت گلدان پلاستیکی در برابر باد

مقاومت گلدان پلاستیکی در برابر باد گلدان های سفالی به دلیل وزن سنگینی که داشتند در برابر باد مقاوم بودند و این نمی افتادند. اما گاهی اوقات پیش می آید که مییبینیم گلدانهای پلاستیکی با وزش یک باد می افتند.

هرچه مقاومت گلدان پلاستیکی کمتر و اندازه آن کوچک تر باشد ممکن است این اتفاق برایش رخ دهد و گل شما را خراب کند. برای همین شما می توانید از گلدان های پلاستیکی بزرگ و مقاوم استفاده کرده تا در برابر باد مقاوم باشد.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]هیراد پلاست تنها مرکز عرضه مستقیم گلدان پلاستیکی به قیمت کارخانه[/highlight-red]

اگر در گلدان پلاستیکی خاک بریزید همین خاک سبب می شود که وزن آن بیشتر شود و در برابر باد مقاوم شود نیفتد و ایا می‌توانید از زیر گلدانی هم استفاده کنید.

البته تا جایی که می توانید سعی کنید گلدان های پلاستیکی را در معرض و در جهت وزش باد قرار ندهید. هم ممکن است ساقه گل تان در اثر وزش باد شدید شکسته شود و هم  ممکن است گلدان تا نیفتد و آسیب ببیند.

نمایندگی فروش گلدان پلاستیکی نرده ای گلباران

نمایندگی فروش گلدان پلاستیکی نرده ای گلباران  فروش گلدان پلاستیکی که اخیرا هم بازار خیلی خوبی دارد و به جای گلدان های سفالی مورد استفاده قرار می گیرد با قیمت مناسب و ارزان داشته باشد.

یکی از دلایلی که دیگر مردم به گلدان سفالی رو نمی آورند بحث قیمت بالای گلدان‌ سفالی است. گلدان سفالی به دلیل قیمت بالا مشتری های خود را از دست داده است و دیگر خیلی مشتری ندارد برای همین گلدانهای پلاستیکی با طرح ها و رنگ های مختلف و قشنگ تر جایگزین گلدان‌ های سفالی شدند.

هر روز گلدانهای پلاستیکی در طرح ها و رنگ ها و مدل های مختلف تولید می شود که یکی از به روزترین و جدیدترین مدل های گلدان پلاستیکی مدل نرده ای است.  مدل نرده که وسط آن یک شیار به اندازه قطر نرده دارد و به داخل نرده می رود و سفت و محکم می ایستد. این مدل گلدان در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می‌شود.

یکی از نکاتی که باید در گلدان پلاستیکی نرده ای به آن توجه کرد آن است که گلدان پلاستیکی بیشتر از سایر گلدان ها در معرض تابش نور خورشید است. برای همین ممکن است زودتر از سایر گلدان ها از بین برود. به این دلیل باید کیفیت این گلدان ها باید بالا باشد تا در اثر تابش نور خورشید و پوسیده نشوند و از بین بروند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *