قیمت خرید ست بهداشتی پلاستیکی سیسمونی کودک

ست بهداشتی پلاستیکی سیسمونی کودک

قیمت خرید ست بهداشتی پلاستیکی سیسمونی کودک


در زمان خرید سیسمونی کودک، تهیه ست های بهداشتی پلاستیکی بسیار ضروری است، ست هایی که برای استحمام و حفظ بهداشت و سلامت کودک استفاده می شوند.

حمام کردن نوزاد چند روزه در ابتدا کاری سخت و پر دردسر است. اما با رعایت برخی نکات، حفظ آرامش و در نهایت کسب مهارت این عمل پس از مدتی به یکی از لذت بخش ترین فعالیت های هر مادری تبدیل می شود. نوزاد هر 4 تا 5 روز یکبار نیاز به حمام دارد. حمام و حفظ بهداشت علاوه بر تاثیری که در حفظ سلامت و رشد کودک دارد، باعث می شود نوزاد با اشتهای بیشتری شیر بخورد و خواب آرام تری داشته باشد. ایجاد شرایط مناسب حمام کردن برای نوزاد از وظایف هر مادری است. مادر باید مراقب باشد تا نوزاد در حمام احساس امنیت و آرامش داشته باشد. برای این کار پیشنهاد می شود مادر از وان های پلاستیکی استفاده کند. این وان ها از پلاستیک فوق العاده مرغوب و با کیفیت ساخته می شوند و هیچ لبه تیزی ندارند. حتی با طرح ها و رنگ های متفاوت در بازار عرضه می شوند تا بسته به جنسیت نوزاد، وان مناسب تهیه و خریداری شود.

از آنجا که این وان ها از جنس پلاستیک هستند و کارخانجات زیادی در ایران برای تولید این جنس با هم رقابت دارند، اغلب با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در بازار عرضه می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *