قیمت انواع کلمن آب پلاستیکی در بازار تهران

کلمن آب پلاستیکی

کلمنهای آب پلاستیکی یکی از بهترین محصولاتی است که شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست خریداری کرده و جایگزینی بسیار عالی برای بطریهای پلاستیکی داشته باشید. در واقع کلمنهای آب امروزه توانسته اند این زمینه را برای شما ایجاد کنند که بتوانید روزهای بلند به نگهداری از نوشیدنی در آنها بپردازید، بدون این که تغییراتی در رنگ، بو یا مزه آن به وجود آید. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات در رابطه با انواع کلمن آب پلاستیکی پرداخته و سپس بهترین روش خرید آن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

کلمن آب پلاستیکی

 

انواع کلمن آب پلاستیکی

در ابتدای این مطلب قصد داریم ابتدا شما را با انواع کلمن آب پلاستیکی آشنا کنیم. پس از این بخش شما می توانید بهترین محصول را برای خود انتخاب کرده و سپس از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست آن را خریداری کنید.

کلمن مسافرتی

کلمنهای مسافرتی همانطور که از نامشان پیداست، تماما طوری طراحی شده اند ک بتوانند بهترین کاربرد در سفر را داشته باشند. این کلمنها وزن پایینی را برای خود به همراه دارند و به راحتی در هر جایی از خودرو یا وسیله ای که با آن در حال سفر هستید، قرار می گیرند.

کلمن های صندوقی

از دیگر کلمنهای بسیار پرطرفداری که در فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست به فروش می رسد، کلمنهای صندوقی نام دارند که می توانند به عنوان یخدان نیز از آنها استفاده کرد. این دسته از کلمنها به همراه چرخ یا دسته ارائه می شود و فروش بسیاری را نیز با خود به همراه دارد.

کلمن های شیر دار (تک شیر و دو شیر)

این دسته از کلمنها در قسمت خروجی انواع شیرها را با خود به همراه دارند. برخی دارای یک شیر و برخی دیگر دارای دو شیر هستند.

کلمن های پایه دار

همان طور که از نامشان پیداست، این دسته از کلمنها به همراه پایه ارائه شده و می توانند این زمینه را برای شما ایجاد کنند که به راحتی از محتویات داخل کلمن استفاده کنید.

کلمن آب پلاستیکی

 

تفاوت کلمن آب پلاستیکی با یخدان پلاستیکی

برای بسیاری از افراد به هنگام خرید کلمن آب و همچنین یخدان این سوال ایجاد می شود که این دو محصول چه تفاوتهایی با یک دیگر دارند و چگونه می توانیم به هنگام خرید این موارد را مد نظر خود داشته باشیم. در رابطه با کلمنهای آب پلاستیکی باید بگوییم که انواع بسیاری از آنها در بازار وجود دارد. در واقع کلمنها تنها یک وظیفه دارند و آن هم نگهداری از نوشیدنیها یا یخ است. کلمنها همگی دارای یک ویژگی خاص هستند و آن هم وجود شیر در بدنه آنها یا وجود دهانه در قسمت بالایی درب که باعث می شود استفاده از محتویات داخل کلمن راحت تر باشد.

حال یخدانهای پلاستیکی چگونه هستند؟ یخدانهای پلاستیکی تنها یک بخش برای خروجی دارند و آن هم درب این محصول است. درب یخدانهای پلاستیکی ممکن است به شکل پیچشی یا صندوقی باشد. دربهای یخدانهای صندوقی به راحتی باز شده و شما می توانید در آنها به نگهداری از مواد غذایی بپردازید. این موضوع به شما این اجازه را می دهد تا در سفر به راحتی مواد غذایی را با خود حمل کنید و نگرانی نیز بابت فاسد شدن آنها نداشته باشید. به هنگام خرید کلمن یا یخدان، حتما از یک فروشگاه معتبر اقدام کرده تا محصولی با کیفیت را برای خود به همراه داشته باشید. هیراد پلاست می تواند بهترین کلمنها با کیفیتی عالی و همچنین کاربردی ترین یخدانهای پلاستیکی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

کلمن آب پلاستیکی

 

قیمت روز کلمن آب پلاستیکی

کلمنهای آب پلاستیکی قیمتی بسیار مناسب را برای خود به همراه دارند. در واقع باید بگوییم که علت ارزان بودن قیمت این محصولات این است که تولید آنها صد در صد در کشور ایران انجام می شود و از طریق فروشگاه های معتبری نیز برای فروش ارائه می شود. در واقع برای این که بخواهید اطلاعات موثق و معتبری در رابطه با قیمت این دسته از کلمنها بدست آورید، نیاز است که از طریق فروشگاه معتبر اقدام به کسب اطلاعات کنید. در این جا می توانیم بگوییم که هیراد پلاست به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه هایی معرفی می شود که می توانید از طریق آن اقدام به خرید انواع کلمنهای آب پلاستیکی کرده و در محل مورد نظر خود آنها را تحویل بگیرید.

در واقع این مجموعه تمامی واسطه ها راحذف کرده و این زمینه را برای هر فردی ایجاد کرده است تا با هر میزان بودجه ای که برای خود به همراه دارند اقدام به خرید انواع کلمن آب پلاستیکی کنند. کلمنهای آب پلاستیکی موجود در هیراد پلاست به شکل مستقیم برای فروش عرضه می شوند و ارزان بودن قیمت آن نیز در پی همین موضوع می باشد. اگر شما نیز جزو تولید کنندگان این محصول هستید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست محصولات خود را برای فروش عرضه کنید تا سود بیشتری دریافت کنید.

کلمن

 

فروش عمده کلمن آب پلاستیکی

کلمنهای آب پلاستیکی امروزه فروش بسیارکاری را از آن خود کرده اند. در واقع باید بگوییم که علت اصلی این فروش، کاربردی است که این دسته از کلمنها با خود به همراه دارند. اگر به فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست مراجعه کنید، مشاهده می کنید که انواع و اقسام کلمنهای پلاستیکی برای شما عزیزان ارائه شده اند تا بتوانید با قیمتی بسیار عالی اقدام به خرید آنها کنید.

اگر ساکن شهر تهران هستید، می توانید خرید این محصول را به صورت حضوری انجام دهید و اگر در شهرهای دیگر سکونت دارید نیز به صورت اینترنتی ثبت سفارش خود را انجام دهید. فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست در هر ساعتی از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان است. با خرید کلمنهای پلاستیکی خود از این فروشگاه می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و همچنین در صورت خرید اینترنتی نیز می توانید در وقت خود صرفه جویی را به همراه داشته باشید. از این که هیراد پلاست را برای خرید کلمن آب پلاستیکی خود انتخاب کرده اید، سپاس گذاریم و همواره سعی بر این داریم تا بتوانیم بهترین مدل کلمنها را به شما عزیزان ارائه دهیم تا با خرید آنها در سفرها یا مواقع دیگر، بهترین محصولات را برای خود به همراه داشته باشید.

کلمن

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *