عمده فروشی لوازم پلاستیکی در اصفهان

عمده فروشی لوازم پلاستیکی

عمده فروشی لوازم پلاستیکی در اصفهان که 14 سال تجربه دارد, شامل انواع ظروف یکبار مصرف آشپزخانه است.

عمده فروشی لوازم پلاستیکی

فروش عمده اسباب بازی های پلاستیکی

فروش عمده انواع اسباب بازی های پلاستیکی با کیفیت بالا به طور مستقیم ارائه می شود.این لوازم پلاستیکی را در انواع مختلف و بسته به سن کودک شما تولید می کنیم .
این تولیدی که تقریبا با نیم قرن تجربه و با تولید 70559 نوع اسباب بازی که مطابق با استانداردهای جهانی و دارای چندین گواهینامه بین المللی ایزو می باشد, با نازلترین قیمت از طریق فروشگاه آنلاین با تخفیف ویژه و در اسرع وقت ارائه می گردد.

عمده فروشی لوازم پلاستیکی

بلوریجات آشپزخانه در عمده فروشی مهدی آباد

محله مهدی آباد که جز مناطق محروم و حاشیه نشین مشهد می باشد ,با توجه به شرایط اقتصادی فعلی این منطقه کلیه اجناس خود را با کمترین قیمت در اختیارتان قرار می دهد از جمله این اقلام عبارتند از: فلاکس تک و دوقلو, رنده , سبدسبزی , جانونی , پارچ , نمکدان , چوپ لباسی, سطل زباله پدالی و…. که جز لوازم پلاستیکی مهم و ضروری در هر آشپزخانه ای و در این عمده فروشی موجود می باشد .

عمده فروشی لوازم پلاستیکی

لوازم پلاستیکی بهداشتی

عمده فروشی لوازم پلاستیکی بهداشتی حمام شامل دوش ,سردوش , لوازم لوله کشی , توالت فرنگی پلاستیکی و سرامیکی می باشدکه دارای گارانتی 24ماهه و یکماه تعویض در صورت خراب شدن است.
شما هموطنان عزیز لیست اجناس و سایرجزئیات مربوط به همرا ه قیمت را در وب سایت و کانال تلگرامی ما که در همین صفحه قرار دارد می بینید و ما را از نظرات و میزان رضایت اجناس مطلع گردانید.

تولیدکننده لوازم پلاستیکی لوله کشی

کارخانه تولیدکننده سرامیک و لوازم بهداشتی که یکی از شرکت های معتبر در کشور می باشد,که مواد اولیه آن از مواد خام پلاستیک و فلزات تهیه شده است.
در سال 1378 این شرکت با ساختار جدید و نو و با توجه به ظرفیت تولید و نیاز روز افزون لوازم پلاستیکی لوله کشی که در حال گسترش می باشد,در صدد است از طریق این آگهی نمایندگی پخش و توزیع لوازم پلاستیکی لوله کشی را که اغلب به صورت فروش عمده است از طریق نمایندگی در سرتاسر ایران دعوت به همکاری می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *