عرضه کننده کلمن پلاستیکی عمده

کلمن پلاستیکی بزرگ

کلمن وسیله ای بسیار پرمصرف است که از آن هم در داخل خانه ها و هم برای سفر و گردش های خارج از شهر استفاده می شود و به کمک آن مقداری آب شرب برای مصرف روزانه نگهداری می نمایند، شرکت های اصلی عرضه کننده کلمن پلاستیکی عمده این محصولات را به علت عرضه کلی از سوی تولید کننده ها با در نظر گرفتن قیمت خیلی مناسبی به مصرف کننده ها ارائه می دهند که باعث کم شدن هزینه های آن ها است.

 کلمن پلاستیکی عمده

خصوصیات کلمن پلاستیکی اصل چیست؟

 کلمن پلاستیکی عمده

معمولا در هوای گرم ماه های تابستان افراد برای اینکه به میزان کافی آب سرد برای مصرف کردن در طی روز داشته باشند با مشکلاتی مواجه می شوند، چون فضای داخل یخچال ها برای گذاشتن چند بطری آب خیلی محدود است و به این ترتیب نمی توان از آن ها برای رفع این نیاز استفاده نمود.

در ضمن در بسیاری از مواقع افراد نیاز دارند که آب سرد تمیز و بهداشتی را به همراه خود حمل کنند و مطمئن باشند که از سرمای آب کم نمی شود، آب بیرون نمی ریزد یا هیچ نوع آلودگی از محیط اطراف به آن وارد نمی شود.

برای برطرف کردن این نیاز ها وسیله ای که بیشتر از هر چیزی به کار می آید و می تواند این مشکلات را حل کند یک عدد کلمن پلاستیکی مرغوب است که یک شیر روی آن تعبیه شده و به راحتی می توان از آن آب برداشت.

اما شاید بپرسید که کلمن پلاستیکی اصل و درجه یک چه ویژگی هایی دارد و چطور می توان آن را تشخیص داد؟ برای دستیابی به پاسخ این سوال با ما همراه باشید:

  • کلمن پلاستیکی مرغوب دارای دیواره و بدنه بسیار ضخیم است و از چند لایه تشکیل شده است، تا از تغییر کردن دمای آب داخلی اش جلوگیری کند و جلوی گرم شدن آن را بگیرد، به همین دلیل آب یخ داخل کلمن یک شبانه روز سرد می ماند.
  • این وسیله دارای بدنه ای مستحکم و با دوام است که به این راحتی دچار شکستگی و ترک نمی شود، در ضمن از ثبات رنگ و طرح خیلی زیادی هم برخوردار است.
  • یک کلمن مرغوب دارای دو درب بر روی دهانه اش می باشد، یک درب اصلی که آن را به صورت پیچی باز می کنند و یک درب کوچک کاسه ای که در قسمت داخلی قرار می گیرد و جلوی تغییر دمای سریع آب کلمن را خواهد گرفت.
  • این وسایل را هم می توان روی زمین قرار داد و هم استفاده رومیزی دارند و تفاوت آن ها با تغییر ارتفاع پایه کلمن مشخص می شود.

قابلیت شستشوی کلمن پلاستیکی درجه ۱

 کلمن پلاستیکی عمده

یکی از فاکتور های قابل توجه انواع کلمن پلاستیکی درجه ۱ و باکیفیت این است که می توان آن ها را به راحتی و سهولت شستشو داد و برای این کار از انواع مواد شوینده صنعتی، آب گرم یا آب سرد استفاده نمود.

  • این وسایل چون از جنس مرغوب ساخته شده اند اصلا در اثر شسته و خیس شدن آسیب نمی بینند و سریع هم خشک می شوند.
  • رنگ، طرح و نقش های درج شده بر روی دیواره بیرونی کلمن ها در اثر تماس با آب هرگز تغییر نمی کنند، کم رنگ یا کدر نمی شوند و به داخل آب هم وارد نمی گردد، چون این رنگ ها کاملا در بافت پلاستیک فرو رفته اند.
  • این کلمن ها در اثر تماس داشتن با مواد شوینده که ممکن است خاصیت اسیدی داشته باشند، یا آب گرم و سرد هرگز از خود واکنشی نشان نمی دهند یا آسیبی به ساختار آن ها وارد نمی شود و به همین دلیل هم تا سال ها عمر می کنند.
  • یک کلمن را می توان بعد از شستشو دادن به سادگی با استفاده از یک پارچه نخی خشک کرد و رطوبت را از سطح آن زدود و یا اینکه آن را در مجاورت نور خورشید و هوا قرار داد تا به سرعت خشک شود.

مزیت های استفاده از کلمن پلاستیکی

مزیت های استفاده از کلمن پلاستیکی مدل های مختلف کلمن پلاستیکی جدید که با سایز ها، مدل ها و رنگ های مختلفی تولید و به بازار های مصرف سطح کشور ما عرضه می شوند، دارای یک سری مزیت هستند که ما هم در ادامه این مطلب قصد داریم به برخی از آن ها اشاره کنیم و از شما هم می خواهیم با ما همراه باشید:

  • کلمن های پلاستیکی دارای گنجایش و حجم نسبتا زیادی هستند، از این رو می توان آب زیادی را در آن ها برای مصرف خود ذخیره نمود و در صورت قطعی آب با مشکل کمتری مواجه شد.
  • این کلمن ها دارای مرغوبیت زیادی هستند و در برابر عواملی مثل رطوبت یا وارد آمدن ضربه بر سطحشان از خود مقاومت بالایی نشان می دهند و آسیب نمی بینند.
  • یک کلمن پلاسیکی وزن نسبتا کمی دارد و به علت اینکه دسته دار است به راحتی می توان آن را از جایی به جای دیگر حمل نمود.
  • با این وسیله دسترسی پیدا کردن مردم به آب شرب در داخل یا خارج از خانه خیلی راحت است.
  • کلمن های پلاستیکی به دلیل نوع مواد اولیه ای که در تولیدشان به کار رفته است، از نرخ نسبتا ارزانی برخوردار هستند و در نتیجه همه افراد با هر میزان بودجه ای توانایی خرید آن ها را دارند.
  • کلمن ها می توانند در هوای خیلی گرم، آب یخ را در داخل خودشان نگه دارند و از تغییر دمای آن جلوگیری کنند.

بازار فروش کلمن پلاستیکی عمده

 کلمن پلاستیکی عمده

مراکز اصلی پخش و فروش کلمن پلاستیکی این وسایل را در حجم انبوهی از کارخانه های سازنده خریداری می کنند و بعد هم در حجم عمده یا جزئی در داخل دفاتر فروش خود عرضه نموده و به دست تمامی مصرف کننده های ایرانی می رسانند.

فروشگاه های فعال در بازار پخش این وسایل آن ها را هم به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می کنند و هم در حجم زیادی به فروش می رسانند، پس سود کمتری را به نرخ این وسایل اضافه می کنند که باعث کم شدن هزینه های خرید مردم می شود.

با توجه به این مساله همه افراد می توانند برای رفع مشکل کم آبی در فصل تابستان، یک کلمن مرغوب از این فروشگاه ها خریداری کنند و دیگر نگران قیمت آن نخواهند بود و به این ترتیب رونق این محصول افزایش پیدا می کند.

خرید و فروش این وسایل از راه های مختلفی انجام می شود که شامل بهره گیری از درگاه های اینترنتی است که موجب سهولت و سرعت بیشتر مصرف کننده ها می شود و موانع را از میان آن ها و فروشنده ها برمی دارد.

1 دیدگاه

  • خانم جوادی عزیز به شما تبریک می گم که تونستید سایتی به این قوی و قدرتمندی را تولید کنید و راه اندازی کنید و من هم و جزو هواداران و طرفداران سایت شما هستم و تا حالا چندین بار از سایت شما خرید انجام دادم محصولاتتون واقعاً با کیفیت هستش به تو خدا قوت میدم و امیدوارم که در سال جدید رشد و پیشرفت روز افزون ای داشته باشید و به راحتی بتونید محصولاتتون را در بازار داخلی به فروش برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *