صادر کننده گلدان پلاستیکی رنگی


گلدان پلاستیکی رنگی یک جایگزین عالی انعطاف پذیر و سبک برای گلدان های سرامیکی سنگین و شکننده تر هستند. گلدان های پلاستیکی که در طیف وسیعی از مدل های گلدان پلاستیکی گرد و غیره موجود هستند، افزوده های جدیدتری به صحنه باغبانی هستند .موجودی صادرکنندگان شامل طیف وسیعی از اشکال، اندازه‌ها و رنگ‌ها برای مطابقت با انواع محیط داخلی و خارجی است.

 گلدان پلاستیکی رنگی

بررسی خصوصیات گلدان پلاستیکی اصل

بررسی خصوصیات گلدان پلاستیکی اصل گلدان‌های پلاستیکی بسیار مقاوم و با دوام هستند. گلدان های ساخته شده از لاستیک بازیافت شده سال ها دوام خواهند داشت. سوراخ های زهکشی از قبل حفر شده در کناره های هر گلدان آن را برای آن گیاهان بزرگ عالی می کند. به طور کلی، گیاهانی که خاک مرطوب را ترجیح می دهند برای گلدان های پلاستیکی مناسب تر هستند. چراکه این گلدان ها رطوبت را تا مدتی طولانی در خود نگه می دارند و خاک را خیس نگه می دارند.

این گلدان ها سبک هستند اگر از آن دسته افرادی هستید که اغلب گیاهان خود را جابه جا می کنید، چه به طور مرتب مبلمان را مرتب کنید یا گیاهان خود را بر اساس فصل و میزان نوری که از پنجره های مختلف وارد می شود، به مکان های مختلف خانه منتقل کنید، این یک مزیت بزرگ برای شما است.

گلدان پلاستیکی اصل میزبان مطمئنی برای رشد بوته ها، درختان، بوته های میوه و درختان میوه است. این گلدان ها دارای پایه پهن و منظمی هستند نه تنها برای پایداری، بلکه به گیاهان گسترش ریشه خوبی می دهند.گلدان های پلاستیکی ارزان هستند و به طور گسترده در خرده فروشان در سراسر جهان در دسترس هستند، به همین دلیل آنها بسیار رایج و محبوب هستند.

بسیاری از گلدان‌های پلاستیکی که برای استفاده در فضای باز در نظر گرفته شده‌اند، دارای مواد مهارکننده‌های نور ماوراء بنفش هستند که می تواند انعطاف پذیری گلدان را ثابت نگه دارد و از خشک شدن و پوسیدن گلدان جلوگیری کنند و در نتیجه طول عمر گلدان را افزایش دهند.

اگر با بیماری‌های قارچی مشکل دارید یا می‌خواهید قبل از استفاده از آن برای گیاه جدید، از تمیز کردن گلدان خود مطمئن شوید. پلاستیک به راحتی استریل می‌شود. می توانید آنها را بشویید و مانند روز اول آنها را نو و تازه ببینید. گلدان های پلاستیکی از مواد بی اثر ساخته شده اند و برای رشد گیاهان ایمن در نظر گرفته می شوند. بسیاری از آنها از پلاستیک قابل بازیافت ساخته شده اند، بنابراین زمانی که گلدان دیگر قابل استفاده نیست، دفع آنها با محیط زیست سازگار است.

دوام بسیار بالای گلدان پلاستیکی رنگی

دوام بسیار بالای گلدان پلاستیکی رنگی

وقتی وارد محیط های عمومی یا مرکز باغبانی می شوید، متوجه خواهید شد که تعداد زیادی گلدان پلاستیکی رنگارنگ وجود دارد. احتمالاً بیشتر از هر نوع ماده دیگری. گلدان های پلاستیکی یا فایبرگلاس رایج ترین گلدان ها برای باغبانی داخلی و باغبانی در فضای باز هستند. با توجه به فرآیند تولید، می توان آنها را ارزان ساخت و در رنگ ها، اندازه ها و اشکال مختلف تولید کرد.

گلدان پلاستیکی مقاوم، سبک، محکم و انعطاف پذیر هستند. آنها در هر رنگی از رنگین کمان برای هماهنگی با دکوراسیون داخلی و خارجی موجود هستند. باغبانان در سال های اخیر گزینه های بیشتری دارند، زیرا بسیاری از گلدان های پلاستیکی با کیفیت بالا محکم، شیک و تقریباً غیرقابل تشخیص از گلدان های سفالی هستند.

گلدان‌های پلاستیکی در رنگ‌ها، شکل‌ها، اندازه‌ها و بافت‌های مختلف در دسترس هستند، که هماهنگی آن‌ها با سبک و دکور، هم در داخل و هم در فضای باز را ساده می‌کند. رنگ این گلدان ها در گذر زمان و در تغییرات جوی دچار رنگ باختگی نمی شود. البته این مزیت در گلدان های پلاستیکی متفاوت است.

گلدان های پلاستیکی ارزان قیمت ممکن است پس از یک فصل رنگ پریده و فرسوده به نظر برسند در حالی که گلدان های پلاستیکی خوش ساخت ممکن است ظاهر و رنگ خود را برای سال ها حفظ کنند.

گلدان پلاستیکی مقاوم در برابر سرما

گلدان پلاستیکی مقاوم در برابر سرما

زمانی که محیط تاریک و آسمان خاکستری است، ظروف زمستانی می توانند روح را شاد کنند. با سردتر شدن هوا، برخی از گیاهان به حفاظت بیشتری نسبت به سایرین نیاز دارند، به ویژه گیاهان در گلدان. در اینجا نکات ما در مورد محافظت از گیاهان گلدانی در برابر سرما است.

گیاهان داخل گلدان در هوای سرد بیشتر از سایر گیاهان در معرض خطر هستند. ریشه‌های آن‌ها به اندازه‌ای که در زمین کاشته می‌شدند عایق نیستند و کمپوست مرطوب می‌تواند در هوای یخبندان یخ بزند و ریشه‌های گیاه را از بین ببرد.

برای اینکه گلدان در برابر یخ زدگی مقاوم باشد، باید در برابر آب مقاوم باشد. گلدان های پلاستیکی و فایبرگلاس مانند بسیاری از گلدان های سرامیکی لعاب دار ضد یخ هستند. گلدان های سفالی بدون لعاب دارای ساختار متخلخلی هستند که به دیواره گلدان اجازه می دهد آب را جذب کند. این در تابستان به خوبی جواب می دهد، زیرا آب اضافی می تواند به بیرون نشت کند و خاک بتواند نفس بکشد.

با این حال، در یخبندان، آب جذب شده به دیواره گلدان می تواند یخ زده و منبسط شود و باعث پوسته پوسته شدن یا حتی ترک خوردن گلدان شود. بنابراین گلدان پلاستیکی یک گزینه ی قابل قبول و مقاوم در برابر سرما می باشد. جنس فوق العاده گلدان پلاستیکی ،ضد یخ زدگی است و در دمای انجماد زمستان خوب خواهند بود.

این گلدان ها سال ها دوام می آورند و تحت تاثیر یخبندان قرار نمی گیرند. شکل و کیفیت گلدان می تواند تعیین کند که گلدان تا چه حد در برابر سرما مقاوم است.فایبرگلاس و پلاستیک سنگین بهترین جنس گلدان مقاوم در برابر آب و هوای سرد برای استفاده هستند. هنگام خرید گلدان های پلاستیکی یا فایبرگلاس به دنبال آنهایی باشید که محکم و کمی انعطاف پذیر هستند. اینها در برابر زمان و فصول بهتر از آنهایی که نازک و سفت هستند مقاومت می کنند.

مراکز فروش گلدان پلاستیکی رنگی

مراکز فروش گلدان پلاستیکی رنگی مراکز فروش گلدان پلاستیکی، مجموعه ای از گلدان های شیک پلاستیک با کیفیت مقاوم در برابر آب و هوا ارائه نموده و در دو طرح مدرن و سنتی عرضه کرده است. محصولات تزیینی که در دکوراسیون به شما کمک می کنند، با مدل ها و گزینه های مختلف محصول، با گزینه های قیمتی به شما کاربران ارائه می شود که می تواند برای هر قشری جذاب باشد و با هر بودجه ای مناسب باشد. مراکز فروش همچنین مجموعه ای از محصولات پلاستیکی دیگر مانند میز و صندلی پلاستیکی برند ناصر، تخت استخر پلاستیکی، گلدان پلاستیکی برند گلسرخ ، کلمن پلاستیکی را در فروش عمده جای داده است و توانسته بخشی از نیاز بازار پلاسکو را به خوبی با قیمت های فوق العاده تامین نماید.

1 دیدگاه

  • فکر می‌کنم که شما یکی از موفق‌ترین صادر کنندگان انواع گلدان پلاستیکی و محصولات پلاستیکی در کشور هستید امیدوارم که بتونید روز به روز به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید و علاوه بر اینکه سایتتون رشد داشته باشه بتونید نیروهای بیکار را هم جذب کنید و به اونها هم در اقتصاد و معیشت زندگیشان کمک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *