شرکت تامین میز صندلی پلاستیکی رستورانی

میز صندلی پلاستیکی رستورانی

میز صندلی پلاستیکی رستورانی به گونه ای طراحی شده تا هم نرم و راحت باشد و فرد در زمان غذا خوردم و استراحت احساس راحتی کند و هم با زیبایی خود توانسته جلوه خاصی به رستوران ها ببخشد. چون این لوازم پر مصرف هستند تولیدی آنها را به صورت کاملا مقاوم تولید می کند که در این صورت می توانند طول عمر زیادی هم داشته باشند. این شرکت برای تامین میز و صندلی بازار ابتدا آنها را از تولیدی خریداری کرده و سپس با توجه به نیاز و سلیقه مشتری آن را روانه بازار می کند.

 میز صندلی پلاستیکی رستورانی

مدل های گوناگون میز صندلی پلاستیکی

 میز صندلی پلاستیکی رستورانی

میز صندلی پلاستیکی شیک با مدل های مخالف طراحی و ساخته می شود که برخی به صورت دسته دار و برخی دیگر بدون دسته هستند. نمونه هایی که به شکل مبلی طراحی می شوند اصولا دسته دار هستند بدین ترتیب نشستن روی آنها بسیار آسان بوده و فرد احساس راحتی هم می کند. از نظر شکل ظاهری این مصنوعات به صورت ساده و طرحدار می باشند که طرح های ایجاد شده بیشتر سه بعدی هستند و نمای خوبی هم دارند.‌

برخی مدل ها تنها از پلاستیک ساخته شده اند اما برخی دیگر دارای ابر و فوم هم هستند و قسمت نشیمن گاه آنها بسیار نرم و راحت است. میزهایی که برای این ست در نظر گرفته شده اند به صورت ثابت و متحرک هستند به گونه ای که شما می توانید با تا کردم به راحتی میز را جمع کرده و حتی در مسافرت و تفریح هم از ان استفاده کنید چون فضای کمی را هم اشغال می کند.

میز صندلی طرح طاووسی درون ویلاها و لاوی ها و باغ ها به وفور دیده می شوند و به دلیل اینکه رنگ ثابتی دارند برای محیط باز بهترین گزینه هستند. این مدل ها بیشتر بافتی توری مانند دارند که زیبایی کار را دو چندان کرده است. ارتفاع صندلی از زمین متفاوت بوده و در تمام مدل ها استانداردهای روز دنیا رعایت شده است تا در زمان استفاده پای فرد به راحتی روی زمین قرار بگیرد.

ویژگی های میز صندلی پلاستیکی باکیفیت

ویژگی های میز صندلی پلاستیکی باکیفیت صندلی پلاستیکی باکیفیت دارای ویژگی های زیادی بوده و این امر باعث شده تا بیشتر از مدل های دیگر نورد استقبال قرار بگیرد و فروش خوبی هم داشته باشد.

  • ساخت آنها با چگالی کم و وزن سبک می تواند مهمترین مزیت این تولیدات باشد چون در این صورت شما می توانید آنها را به راحتی جابجا کرده و مدام دکور را تغییر دهید.‌
  • پایه های اصلی به صورت کاملا ضخیم طراحی و ساخته شده است تا بتواند فشار وارده را به خوبی تحمل کند در لین صورت افراد با هر وزنی می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.‌
  • میزصندلی ها به صورت تک رنگ و چند رنگ هستند تا شما بتوانید آنها را با هر محیطی به راحتی ست کنید.
  • بدنه آنها از رنگ ثابتی برخوردار بوده پس در باغ و در محیط بیرون و در مقابل نوسانات جوی هم دوام زیادی دارند و وقتی کثیف می شوند شما می توانید شما می توانید با مواد شوینده هم آنها را تمیز کنید.
  • این مصنوعات دارای پشتی بلند هستند که کمر را به خوبی پوشش داده و شما می توانید برای تکه دادن از آنها استفاده کنید.
  • استفاده از دسته برای لم دادن باعث شده تا برتری زیادی نسبت به مدل های دیگر داشته باشد که در این صورت با فروش خوبی مواجه می شود.‌
  • ساخت این صندلی ها به صورت کاملا استاندارد باعث شده تا هم دوام زیادی داشته باشند و هم از طول عمر خوبی برخوردار باشند.

جابه جایی آسان میز صندلی پلاستیکی

 میز صندلی پلاستیکی رستورانی

صندلی پلاستیکی اصل با بهترین مواد اولیه تولید می شود بدین ترتیب کاملا سبک است و شما می توانید با جابجا کردن آنها را در هر محیطی قرار دهید. اگر میز و صندلی ها مدل تاشو باشند که فضای کمی را هم اشغال می کنند و شما حتی برای تفریح و مسافرت هم می توانید آن را همراه خود داشته باشید. برای جابجا کردن صندلی می توانید قسمت پشتی آن را گرفته و با بلند کردن آن را دد هر جایی قرار دهید.

چون سبک هستند می توانید چند تا را روی هم گذاشته و با هم جابجا کنید که هیج خطری هم ندارد. میز هم به همین راحتی جابجا می شود و اگر طول و عرض کمی داشته باشد شما می توانید به تنهایی آن را بلند کنید اما اگر عریض باشد باید به صورت دو نفره آن را حمل و نقل کنید. پایه های میز و صندلی با هم تناسب دارند تا شما وقتی روی صندلی می‌نشینید به راحتی به میز مسلط باشید و در زمان سرو هم اذیت نشوید.

در رستوران ها و چایخانه هایی که شبانه روزی در حال فعالیت هستند همیشه این مدل ها استفاده می شود تا در زمان جابجایی مداوم دچار شکستگی و افت کیفیت نشوند. وقتی آنها را بلند می کنید باید به آرامی روی زمین قرار دهید چون پلاستیک دچار شکستگی و ترک خوردگی می شود.

قیمت خرید میز صندلی پلاستیکی رستورانی

قیمت خرید میز صندلی پلاستیکی رستورانی قیمت خرید میز صندلی در بازار متاثر از عوامل مختلفی است. شرکت های بسیاری به عرضه مستقیم در کشور مشغول هستند، این شرکت ها با حذف واسطه ها باعث می شوند تا این محصول با قیمت واقعی و کارخانه به دست مشتریان برسد تا خریداران این محصول از خریدی که انجام می دهند راضی باشند. شما برای خرید می توانید به مراکز فروش آن ها مراجعه کنید. همچنین فروشگاه های اینترنتی به عرضه این محصول با قیمتی مناسب و مستقیم می پردازند.

شما برای خرید ارزان به دو طریق می توانید اقدام نمایید؛ یکی از این راه ها مراجعه به فروشندگان می باشد؛ که این افراد به فروش انواع صندلی مشغول فعالیت می باشند. دومین راه برای اطلاع پیدا کردن از ارزان ترین محصول مراجعه به سایت های مختلفی می باشد که در زمینه خرید و فروش این محصول مشغول فعالیت هستند و با ارائه خدماتی هم چون مشاوره آنلاین اطلاعات بسیاری به شما خواهند داد.

هر چه سطح کیفی بهتر باشد مسلما قیمت ها گران تر خواهد بود که مشتریان نتیجه گیری می کنند که با قیمت گران صندلی مرغوبی تهیه کرده اند. مسلما قیمت مدل کوچک با قیمت مدل های بزرگ و طرح دار فرق دارد پس می توان گفت که عوامل دیگری هم هستند که در قیمت ها تاثیر گذار است و نرخ آن ها را افزایش و کاهش می دهد که باید در زمان خرید به آن توجه کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *