خرید سایبان چتری پایه کنار پلاستیکی


به عنوان خریدار و فروشنده سایبان چتری پایه کنار پلاستیکی بهتر است برای خرید این محصول در ابتدا به صورت حضوری یا مجازی مستقیما به تولید کنندگان مراجعه کنید. زیرا آنها محصولی با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب به خریداران می فروشند. در این صورت هم صاحب اصل جنس خواهید شد و هم قیمت خرید کمتری خواهید پرداخت.

خرید سایبان چتری پایه کنار پلاستیکی

مشخصات سایبان چتری پایه کنار پلاستیکی

مشخصات سایبان چتری پایه کنار پلاستیکی سایبان چتری که اصولاً در فضای باز و بیشتر برای جلوگیری از تابش آفتاب استفاده می شود دارای جنس و کیفیت های مختلفی است. چتر سایبان پایه پلاستیکی ضد آب است و مانع از ورود آب و رطوبت می‌ شود و بنابراین در فصول سرد سال و در هوای بارانی و برفی می‌ توان از آن با اطمینان استفاده کرد.

چتر سایبان دارای محفظه می باشد که در آن آب یا شن ریخته می‌ شود تا سنگین شده و سایبان در جای خود ثابت بماند و با وزش باد تکان نخورد. چتر سایه بان در اغلب موارد دارای یک دسته است و حمل و جابجایی آن آسان است. تنوع در رنگ و طرح و مدل این محصول نیز بسیار گسترده و زیاد است و بنابراین دست مشتریان در انتخاب باز می باشد. در بالای چتر پایه کنار پلاستیکی نیز یک پیچ قرار داردکه باعث می شود آفتابگیر در جای خود ثابت و محکم بماند.

پایه های پلاستیکی برخی از چتر ها دارای چرخ بوده و همچنین برخی از آنها به آسانی تا می‌ شود و از این رو حمل و نقل بسیار راحتی دارد و فضای کمی اشغال می کند. ارتفاع چتر ها یا وسعت چتر و نیز قطر پایه های پلاستیکی این محصول متفاوت است و در سایزهای کوچک یا بزرگ و متوسط وجود دارد.

آخرین قیمت سایبان چتری پایه کنار پلاستیکی

آخرین قیمت سایبان چتری پایه کنار پلاستیکی قیمت سایبان چتری پلاستیکی بر اساس عوامل مختلفی مانند جنس و کیفیت آن یا تولید کننده و برند محصول تعیین می شود. در این صورت هر چه کیفیت چتر سایبان مرغوب تر و برند آن معروف تر باشد مسلماً قیمت بیشتری خواهد داشت. نوع خرید چتر سایه بان نیز در قیمت آن تاثیر گذار است.

مثلاً اگر خرید سایبان پایه کنار پلاستیکی از سایت های معتبر اینترنتی و از جمله سایت حاضر انجام شود قیمت آن بسیار کمتر می شود. زیرا در خرید مجازی در دلال هایی که باعث افزایش قیمت می شود حذف می شوند و علاوه بر آن جنس درجه یک و خوب سریع و آسان به دست مشتریان می رسد. همچنین خرید مستقیم از تولید کنندگان چتر می توانند قیمت آن را به میزان زیادی ارزان‌ تر کند زیرا در این صورت واسطه ای وجود ندارد و همچنین اصل جنس نصیب خریداران می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *