جذاب ترین گلدان دو طرفه نرده ای + عکس

گلدان دو طرفه نرده ای

یکی از انواع گلدانهای بسیار پرفروشی که توسط هیراد پلاست عرضه می شود، گلدان دو طرفه نرده ای نام دارد.

این گلدان در حال حاضر یکی از کاربردی ترین محصولات در بازار ایران بوده که هم در تراس ها و هم پشت پنجره ها کاربرد دارد.

از این که بسیاری از عرضه کنندگان امروزه به ارائه این دسته از گلدانها می پردازند، ما در این مطلب تصمیم گرفتیم اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که جذاب ترین گلدانهای دو طرفه نرده ای را معرفی می کند.

تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معرفی اختصاصی گلدان نرده ای پلاستیکی

 

معرفی اختصاصی گلدان نرده ای پلاستیکی

گلدانهای نرده ای معمولا به طور کامل از پلاستیک تولید می شوند و دلیل اصلی آن هم این است که وزن نهایی گلدان پایین باشد تا به هنگام قرار گرفتن خاک و گیاه در آن افراد بتوانند به راحتی آن را روی نرده نصب کنند و همچنین اگر گلدان به هر دلیل سقوط کرد، نشکند و مشکلی را برای اطراف به وجود نیاورد.

  • گلدان نرده ای پلاستیکی جزء پر فروش ترین انواع گلدانهایی است که تا به امروز در بازار مخصوصات فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست عرضه شده است. طرح‌ها و رنگ‌های جذاب و منحصر به فردی که این گلدان به خود اختصاص داده است باعث شده تا بسیاری از افراد به هنگام خرید گلدان، این دسته را انتخاب خود قرار دهند.

گلدانهای پلاستیکی نرده ای به صورت تک و یا جفت به فروش می رسند. برخی از آنها نیز به صورت ردیفی برای فروش عرضه می‌ شوند که معمولا گیاه هایی همچون انواع کاکتوس‌ها در آنها کاشته می شوند. این گلدانها جذابیت بسیار خاصی دارند و جلوه منحصر به فردی را در کنار گیاهان به محیط خانه یا محل کار شما می دهند.

گلدان دو طرفه نرده ای بزرگ

 

گلدان دو طرفه نرده ای بزرگ

گلدان دو طرفه نرده ای پلاستیکی بزرگ نیز جزء دسته گلدانهای پر طرفدار است. البته یک موضوع را به اشتباه در این قسمت برداشت نکنید! منظور از گلدان نرده ای بزرگ، گلدانی نیست که شما بتوانید آن را  روی نرده‌ های بالکن یا پنجره خود قرار داده و در آن گیاهانی همچون انواع نهالها را بکارید. منظور از این گلدان دسته گلدانهای نرده ای هستند که می توانند گیاهان بیشتری را در خود جای دهند و نسبت به گلدانهای دو طرفه نرده ای پلاستیکی دیگر گنجایش بیشتری را به خود اختصاص داده اند.

شما می توانید به راحتی گلدان نرده ای بزرگ را از طریق هیراد پلاست با قیمتی بسیار عالی خریداری کرده و در کنار نوع متوسط این گلدان از آنها استفاده کنید. شما می توانید رنگ ای گلدانها را با نرده‌ های خود هماهنگ کنید و یا رنگی را انتخاب کنید که در تضاد نرده‌ ها باشند تا جلوه گلدان و گیاه را بیشتر نشان دهند. گلدانهای نرده ای بزرگ نیز به صورت تک و یا جفت برای فروش عرضه می شوند و هر کدام نیز دارای قیمت بسیار مناسب و طرفداران مخصوص به خود هستند.

انواع مدل های بالکنی این محصول

 

انواع مدل های بالکنی این محصول

همان طور که در ابتدا نیز به این موضوع اشاره کردیم، دلیل اصلی تولید انواع گلدان‌ نرده ای پلاستیکی این است که افراد آنها را بر روی نرده‌ های بالکن خود قرار دهند. گلدان نرده ای بالکن دارای انواع اشکال و سایزهای مختلف است و هر کدام نیز دارای جذابیت خاص و منحصر به فرد مخصوص به خود هستند.

شما می توانید گلدان نرده ای بالکن را در سایزهای کوچک تر که تنها یک گیاه در آن جای می گیرد تا سایزهای بزرگ که گنجایش قرار دادن انواع سایزهای مختلفی از گیاه را در خود دارند خریداری کنید. رنگ هایی که ایم گلدانها از آن خود کردند باعث شده تا به هنگام قرار گرفتن روی نرده‌ های بالکن جذابیت بسیاری را به این محیط بدهند به طوری که نظر هر فردی را که از بیرون به بالکن نگاه می کند را به خود جلب کنند. می توانید با انتخاب درست و خرید آنها از طریق هیراد پلاست، بالکن خود را به همراه این گلدانها و گیاه‌ های زیبا، بی نظیر تزئین کنید.

فروش گلدان دو طرفه نرده ای

 

فروش گلدان دو طرفه نرده ای

گلدانهای دو طرفه نرده ای پلاستیکی فروش بسیاری را از آن خود کرده اند زیرا دارای طرفداران بسیار زیاد هستند. اگر شما به عنوان یک خریدار قصد دارید تعداد زیادی از این گلدانها را با قیمت مناسب خریداری کنید، می توانید از طریق فروشگاه هیراد پلاست اقدام به خرید این محصول با قیمت بسیار مناسب کرده و بالکن یا پنجره‌های خود را به وسیله این گلدان به زیبایی هرچه تمام تر تزئین کنید.

اما اگر به عنوان یک تولید کننده در این زمینه به فعالیت می ‌پردازید می توانید از طریق هیراد پلاست فروش خود را چندین برابر کنید. کافیست تنها به ایجاد همکاری با هیراد پلاست بپردازید و محصولات خود را در اختیار این عرضه کننده قرار دهید. سپس مشاهده می کنید که تا چه اندازه فروش شما سود بیشتری را به خود اختصاص می دهد زیرا مشتریان هیراد پلاست تعداد بسیاری را به خود اختصاص داده اند و همچنین به عنوان مشتری ثابت این فروشگاه هستند، پس محصولات شما با فروش بسیاری رو به رو خواهند شد.

معمولا همواره فروش گلدان نرده ای به صورت اینترنتی بیشتر از فروش این محصول به صورت حضوری رونق داشته است. از سویی دیگر این محصول نیز به صورت عمده هم توسط هیراد پلاست به فروش می رسد. پس می توان گفت که هیراد پلاست بهترین انتخاب برای خرید انواع گلدان نرده ای پلاستیکی است.

هیراد پلاست، بهترین انتخاب برای خرید انواع گلدان دو طرفه نرده ای

در این مطلب ما به تمامی موارد پیرامون گلدان دو طرفه نرده ای پلاستیکی پرداختیم. همان طور که مشاهده کردید، شما می توانید به راحتی گلدان نرده ای مورد نظر خود را با قیمتی بسیار عالی از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست خریداری کرده و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

همچنین می توانید به عنوان یک فروشنده، محصولات خود را در اختیار این فروشگاه قرار دهید تا با به فروش رسیدن آنها توسط هیراد پلاست سود بسیاری را از آن خود کنید. گلدانهای نرده ای پلاستیکی همواره فروش بسیاری را از آن خود می کنند و طرفداران بسیاری دارند، اگر فروشگاه اینترنتی مناسبی مانند هیراد پلاست را برای عرضه محصولات خود انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *