تولید عمده کلمن پلاستیکی کوچک


کلمن پلاستیکی کوچک برای نگهداری آب آشامیدنی و نوشیدنی های دیگر و همچنین جابجا کردن آنها بهترین گزینه است و با ساختار خاصی که دارد می تواند تا مدت طولانی آنها را خنک نگه دارد. تنوع طرح و رنگ و سایز در آنها بسیار زیاد بوده و باعث شده تا افراد با هر سلیقه و نیازی بتوانند به راحتی به محصول ایده آل خود دسترسی داشته باشند و نیاز خود را برطرف کنند. تولید کلمن آن هم در نمونه های مختلف و به صورت عمده باعث شده تا نرخ مناسب و مقرون به صرفه ای در بازار داخلی و خارجی داشته باشد.

تولید عمده کلمن پلاستیکی کوچک

انواع مختلف کلمن پلاستیکی موجود در بازار

انواع مختلف کلمن پلاستیکی موجود در بازار تولیدی با ارائه انواع مختلف کلمن به بازار توانسته بر انتخاب مشتری ها تاثیر مستقیم بگذارد که در این صورت آنها می توانند با انتخاب های زیادی که پیش رو دارند به راحتی خربد را انجام دهند. این کلمن ها دارای سایزهای کوچک و بزرگ هستند که شما بر اساس محیط و میزان مصرف خود آنها را انتخاب می کنید. جنس همه آنها چند لایه و ضخیم بوده بدین ترتیب آب را به خوبی درون خود نگه می دارد.

از نظر شکل ظاهری آنها به چند دسته مجزا تقسیم می سوند:

  • کلمن شیردار و بدون شیر
  • دسته دار و بدون دسته
  • پایه دار و بدون پایه

بدنه کلمن به رنگ مات و براق بوده که هر کدام طرفداران مختص به خود را دارند. در مدل هایی که شیر دارند گاهی شیر بالای کلمن و گاهی در پهلوی کلمن قرار دارد که با باز کردن آن می توانید از نوشیدنی درون کلمن به راحتی استفاده کنید.‌ این محصولات دارای دسته کوچکی هستند که حمل و نقل آنها را آسان تر کرده است و این دسته می تواند وزن بالا را به خوبی تحمل کند.

استفاده از پایه زیر کلمن باعث شده تا شما بتوانید کلمن را روی سطوح صاف به راحتی تکه دارید و در این صورت مصرف آن آسان تر هم می شود. شیر به بدنه کلمن متصل شده و به هیچ وجه چکه هم نمی کند بدین ترتیب در مصرف آب هم صرفه جویی می شود.

میزان ضخامت کلمن پلاستیکی چقدر است؟

 کلمن پلاستیکی کوچک

کلمن پلاستیکی ضخیم به صورت چند لایه طراحی می شود تا هم بتواند آب و نوشیدنی را خنک نگه دارد و هم اینکه از خروج آب از کلمن جلوگیری شود. برخی کلمن ها به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید برای نگهداری مایعات گرمی چون چای هم از آنها استفاده کنید بدون اینکه دچار افت کیفیت شوند در واقع آنها دو کاره هستتد و امروزه هم مورد استقبال قرار می گیرند.

میزان ضخامت این کلمن زیاد بوده و هر چه سایز کلمن بزرگتر می شود مسلما ضخامت آن بیشتر خواهد شد. استفاده از مواد پلاستیکی و پلیمری به صورت چند لایه روی بدنه باعث شده تا بدنه کلمن و همچنین کف آن ضخامت زیادی داشته باشد که در این صورت می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. مدل های پلاستیکی با ضربه زیاد شکسته می شوند اما استفاده از مواد پلیمری باعث شده تا بافت متراکم تری پیدا کند.

ساختار منحصر به فرد این کلمن ها باعث شده تا بافتی چند لایه و مستحکم داشته باشند برین ترتیب در مقابل رطوبت و حرارت و فشار دوام زیادی دارند و دچار افت کیفیت و تغییر رنگ و بافت نمی شوند. کلمن هایی که با این روش ساخته شده اند بیشترین دوام را داشته آمد و به دلیل طول عمر زیاد شما می توانید برای مدت طولانی از آنها استفاده کنبد.

دوام بسیار بالای کلمن پلاستیکی

دوام بسیار بالای کلمن پلاستیکی کلمن پلاستیکی بادوام لز بهترین مواد اولیه ساخته است بدین ترتیب می تواند تا مدت طولانی بهترین کیفیت را داشته باشد. این دوام زیاد به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آن مواد اولیه است بدین ترتیب تولیدی با انتخاب مواد درجه یک توانسته کیفیت محصول نهایی را تا حد زیادی افزایش دهد که در این صورت می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد و دچار شکستگی هم نشود.

دومین عاملی که باعث افزایش دوام کلمن می شود نحوه تولید آن است. تولیدی با استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک و پیشرفته توانسته هم سرعت کار رو بیشتر کند و هم کیفیت محصول را افزایش دهد چون در روش صنعتی کار به صورت کاملا ظریف صورت می گیرد. بسته بندی کلمن درون جعبه های کارتنی سبب شده تا در فرآیند حمل و نقل دچار شکستگی نشود.‌

کلمن های پلاستیکی بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را دارند بدین ترتیب بیشتر مورد استقبال مشتری ها قرار گرفته اند. این محصولات از رنگ ثابتی برخوردار هستند و به مرور زمان هم این رنگ آنها تغییری نمی کند. کلمن های پایه دار دارای پایه محکم هستند که کلمن ره تا ارتفاع کمی از زمین قرار می دهد و باعث می شود تا شما بتوانید با باز کردن شیر به راحتی از مواد درون کلمن استفاده کنید.

قیمت فروش کلمن پلاستیکی کوچک

 کلمن پلاستیکی کوچک

قیمت فروش کلمن پلاستیکی در بازار به عوامل مختلفی از جمله سایز و مدل و کیفیت آن بستگی دارد. هر چه سایز محصول بزرگتر باشد مسلما مواد مصرفی آن بیشتر خواهد بود و در این صورت نرخ بالاتری را به خود اختصاص می دهد. با بالا رفتن میزان تولید و عرضه محصول به بازار قیمت ها کاهش می یابد و در طرف مقابل قدرت خرید مشتری افزایش یافته و می تواند به راحتی خرید خود را انجام دهد.

قیمت مدل های ساده و معمولی نسبت به نمونه های دیگر مناسب تر است چون برای ساخت آن از مواد اولیه با کیفیتی استفاده شده اند و سایز متوسطی هم دارد. در بازار جهانی نرخ این تولیدات به روز بوده و در سایت های آنلاین قابل مشاهده است. شما می توانید با مقایسه ان ها خرید ایده آل خود را انجام دهید. تورم باعث شده تا قیمت ها ثبات نداشته باشد و روزانه در حال تغییر و تحول باشد.

اطلاع یافتن از قیمت روز انواع برای مشتری ها حائز اهمیت می باشد. زیرا این نرخ همه روزه در حال تغییر است و دلیل این تغییر هم نوسان های موجود در بازار می باشد که باعث شده نرخ ها به صورت ثابت نباشد. شما می توانید این هزینه ها را در قالب یک لیست قیمت به دست آورید. اما به این نکته بسیار با اهمیت توجه زیادی داشته باشید که این نرخ ها را قبل از شروع هر کاری باید دریافت نمائید تا بتوانید خرید خوبی داشته باشید. این نرخ ها با استناد بر نوع و درجه کیفی کالا ها مشخص می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *