بازار خرید گلدان پلاستیکی پایه بلند گرد


در بیشتر خانه ها گل نماد زیبایی و قشنگی است اما جای نگهداری گل یک مشکل برای آنانی که خانه نسبتا کوچکی دارند اما دیگر لازم نیست نگران باشند زیرا گلدان پلاستیکی پایه بلند هم به صورت عمودی است و جای بسیار زیادی اشغال نخواهد کرد و هم سبک و قابل حمل است .

بازار خرید گلدان پلاستیکی پایه بلند گرد

ویژگی های گلدان پلاستیکی باکیفیت

ویژگی های گلدان پلاستیکی باکیفیت امروز برای خرید گلدان پلاستیکی باکیفیت  باید به یک سری اطلاعات و ویژگی ها توجه خاصی نمود زیرا هر گلدان پلاستیکی نمی تواند با کیفیت باشد در ادامه به این مطلب خواهیم پرداخت .

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]هیراد پلاست تنها مرکز عرضه مستقیم گلدان پلاستیکی به قیمت کارخانه[/highlight-red]

از ویژگی های گلدان پلاستیکی با کیفیت میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. دارای سوراخ هایی زهکشی مناسبی است زیرا اکسیژن نه تنها به ساقه و رویه می رسد بلکه باید به ریشه هم اندکی به مقدار لازم اکسیژن تامین و رسیده شود .
  2. سبک و قابل حمل باشد و همین طور دارای برجستگی هایی اندک داشته باشد .
  3. جنس عالی باشد نه از پلاستیک خشک که زود بر اثر فشار خاک نابود شود و ترک بردارد .

گلدان های پلاستکی شاید از نظر قیمت با هم فرق داشته باشند ولی باید به بهترین نوع گلدان توجه کرد موارد بسیاری هستند که ما به تعدادی کوچک ان ها اشاره کردیم .

مراکز عرضه گلدان پلاستیکی پایه بلند گرد

مراکز عرضه گلدان پلاستیکی پایه بلند گرد مراکز عرضه گلدان ،می توان از فروشگاه های معتبر ،گل فروشی های سراسر کشور ،در بازار های اینترنتی و دست فروشان و سایر می توان تهیه نمود . اما بهتر است که برای خرید یک گلدان خوب و با دوام عالی به مکان و فروشنده دقت کرده  خریدی مملو از رضایت داشته باشید ،گلدان پلاستیکی پایه بلند گرد قیمت ثابتی ندارد چون الیاژی که برای ساخت این گلدان با کیفیت ساخته شده است از مواد درجه اول می باشد.

حال سوال اینجا است که چرا برای گلدان هم باید خریدی مطمئن داشت بخاطر این که انواع ارزان قیمت این گلدان ها در سرمای زمستان می‌شکنند. گلدان های پلاستیکی پایه بلند گرد  به دلیل داشتن منافذ بسیار، به سرعت آب را از دست می‌دهند و گیاه داخل آن ها به آبیاری بیشتری نیاز دارد . در مناطق گرم و خشک مانند استان های کرمان و سایر استان ها و مناطق گرمسیری و جنوبی ،اگر املاح آب زیاد باشد ، به این  علت میتوان گفت که تعرق یا عرق زیاد ریشه ،نمک در دیواره داخلی گلدان رسوب خواهد کرد که این مورد  موجب شور بودن خاک گلدان می‌شود . 

پس باید به خرید گلدان در مراکز معتبر توجه نمود و برند یا نام تجاری شرکت آن معروف باشد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *