استعلام قیمت گلدان پلاستیکی سایز بزرگ حصاری


امروزه با این که تکنولوژی پیشرفت چشمگیری داشته و دغدغه های زیادی را از زندگی مردم حذف کرده اما هنوز این گل و گیاه و سبزی درختان است که به روح انسان آرامش می دهد. از این رو بسیاری از مردم، انواع گل و گیاه را در حیاط، خانه ها و محل کار خود نگهداری می کنند. مردم‌ برای منازل خود از گلدان های کوچک پلاستیکی استفاده میکنند. گلدان پلاستیکی سایز بزرگ بیشتر برای رستوران ها، ویلاها و محل هایی که محیط بزرگی دارند، استفاده می شوند.

استعلام قیمت گلدان پلاستیکی سایز بزرگ حصاری

انعطاف بالا گلدان پلاستیکی سایز بزرگ

انعطاف بالا گلدان پلاستیکی سایز بزرگ از مزایای گلدان های پلاستیکی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند به موارد زیر می توان اشاره کرد:

۱. وزن آنها کم است و حمل و نقل آن ها را بسیار راحت کرده است.

۲. انعطاف بالا گلدان باعث شده با ضربه و تکان ترک نخورد و نشکند.

۳. این گلدان ها تنوع رنگی بسیار زیاد و همچنین طرح های متنوعی دارد.

۴. قیمت آن ها مقرون به صرفه تر از انواع سرامیکی و سفالی است.

گلدان پلاستیکی سایز بزرگ اغلب در شکل های چهارگوش یا مربع، مستطیل و یا گرد یا سطلی هستند.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]هیراد پلاست تنها مرکز عرضه مستقیم گلدان پلاستیکی به قیمت کارخانه[/highlight-red]

سایز گلدان های پلاستیکی گرد بر اساس لیتر و گلدان های مستطیل بر اساس سانتی متر است.

بزرگترین گلدان گرد سایز ۱۹ است که ۱۹ لیتر گنجایش دارد و برای کاشت دائم گیاهانی استفاده می شوند که ریشه گسترده دارند.

از دیگر نکات مهم گلدان های پلاستیکی به دلیل اینکه بدنه آن مانند انواع گلدان سرامیکی و سفالی قابلیت جذب آب را ندارند، زهکشی کف آن برای خروج آب اضافی است.

اگر آب اضافی از گلدان خارج نشود، ریشه پوسیده شده و گیاه از بین می رود. اگر زه کشی مناسب اندازه گلدان باشد، هوا به خوبی در گلدان جریان پیدا میکند و گل سرزنده و تازه می ماند.

نمایندگی خرید گلدان پلاستیکی سایز بزرگ حصاری

نمایندگی خرید گلدان پلاستیکی سایز بزرگ حصاری

برای خرید گلدان پلاستیکی بزرگ بهترین روش خرید به صورت عمده است. چرا که با افزایش سایز گلدان و استفاده از مواد اولیه بیشتر برای تولید قیمت آن نیز افزایش میابد. هر چه طرح و رنگ گلدان ساده تر بوده و فانتزی نباشد، قیمت آن نیز کمتر خواهد بود‌. انتخاب نوع گلدان باید براساس نیاز و محل مورد استفاده باشد.

گلدان پلاستیکی سایز بزرگ حصاری کیفیت بالا و تنوع زیادی در رنگ دارد، همراه با زیر گلدانی متناسب خود عرضه می شود و ارتفاع و قطر آن هر دو ۱۴ سانتی متر است. برای مشاوره و خرید گلدان پلاستیکی می توانید به سایت های اینترنتی مراجعه کرده و از طریق شماره تلفن و نرم افزارهای فضای مجازی با فروشندگان مختلف صحبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *